Gå til innhold

HJELP!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har fryktelig lyst på digitalkamera- men har ABSOLUTT ikke peiling på hva slags...

Jeg bruker mest kamera til naturbilder- ofte ute.

Men vil også bruke det til vanlig.

Veit ikke helt åssen det er med muligheter for oppløsning--- men hva trenger jeg?

Answer me!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv anbefaler jeg Olympus C-2100, til ca. 4000-5000kr.

Det har 10X optisk zoom, noe som herlig om du tar mye bilder ute og vil få frem detaljene. Det har fjernkontroll, optisk bildestabilisator og 2,1 mp.

Til tross for den moderate oppløsningen er dette et digg kamera!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Har akkurat kjøpt et Nikon Coolpix 880 til ca. 6100 kr. på it-butikken. Er også interessert i naturfotografering, men mest insekter og blomster. Hvorfor jeg kjøpte 880 er fordi det fokuserer fra 4 cm. Hadde lyst på 5000 men det kostet for mye. Uansett, har prøvd dette et par dager og må si at jeg er imponert. Jeg satser en knapp på Nikon i alle fall.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Kanskje du bør legge på litt og satse på Norriz sitt forslag. Det har ihvertfall skikkelig bra zoom, selv om det er noe stort. Det spørs jo også om du vil skaffe deg andre linser etterhvert?

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Til naturbilder er stor optisk zoom svaret. Støtter forslaget om Olympus C-2100UZ, men det kan kanskje være vanskelig å få tak i det til den gode prisen som var for et par uker siden.

Kikk evt på Fuji 2800. 6X zoom til en OK pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...