South_Bridge Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Noen som vet om gode p2p og torrent klienter? (samtidig åssen man legger dem inn på FC5) Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) limewire und bitcomet or azerus(sikkert skrever litt feil).. Endret 6. oktober 2006 av karlsn Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) mest for å klargjøre navnet: Azureus: http://azureus.sourceforge.net/ Frostwire: http://www.frostwire.com/ edit: jeg bruker Ubuntu/Debian - og har dermed ikke oversikt over åssen man får inn Java på FC Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke lov å svare på slike spørsmål her på forumet. karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. kan jo røpe at om du bruker ubuntu (debian linux?), så har du muligens noe innebygd, og kan sikkert finne mer i synaptic menyen Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke lov å svare på slike spørsmål her på forumet. Tull - det er ikke inneforstått at OP skal bruke programvaren til ulovelig nedlasting. Om du tar en titt på "Download"-siden til Ubuntu ser du at det ligger torrents der. karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. Jo, Azureus er fullt ut støttet - og er i daglig bruk her. Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. 7011724[/snapback] azerus har i hvertfall det.. Men de andre er jeg usikekr på ja. Visste ikek at den forkortellesen var for linux.. Sorry.. Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er ikke lov å svare på slike spørsmål her på forumet.karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. kan jo røpe at om du bruker ubuntu (debian linux?), så har du muligens noe innebygd, og kan sikkert finne mer i synaptic menyen 7011724[/snapback] limewire er portet til unix/linux systemer ja , pluss at de finnes en clone av den ( frostwire ) som finnes også på begge platformer . hvem er de som bruker gui til å installere pakker når du apt som er kammando basert å dobbelt så raskt . gui er bare tregt når de gjelder slik . Endret 6. oktober 2006 av ogger Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. 7011724[/snapback] azerus har i hvertfall det.. Men de andre er jeg usikekr på ja. Visste ikek at den forkortellesen var for linux.. Sorry.. 7011740[/snapback] Både LimeWire og den mer "frie" FrostWire er fullt ut støttet under Linux; BitComet kjenner jeg derimot ikke til. edit: ser ut til at vi svarer samtidig Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er ikke lov å svare på slike spørsmål her på forumet. Tull - det er ikke inneforstått at OP skal bruke programvaren til ulovelig nedlasting. Om du tar en titt på "Download"-siden til Ubuntu ser du at det ligger torrents der. karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. Jo, Azureus er fullt ut støttet - og er i daglig bruk her. 7011731[/snapback] karlsns første forslag var lime****. Vet at fildeling har (mye) større omfang en piratkopiering, men viser til at følgende tråd ble stengt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642609 Nå gjaldt dette DC-hubber, men jeg vil nå si det er samme greia. edit: okay, visste ikke om lime****. Torrent program(mer) er innebygd i ubuntu. Endret 6. oktober 2006 av lathorv Lenke til kommentar
............... Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 bullshit det med fildelig.. Stop vær forumpoliti! Det får dotten tah superman ta seg av.. Man kan jo selvfølgeluig se limewire her uten at du får ip ban, og dør.. herregud Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Det er ikke lov å svare på slike spørsmål her på forumet. Tull - det er ikke inneforstått at OP skal bruke programvaren til ulovelig nedlasting. Om du tar en titt på "Download"-siden til Ubuntu ser du at det ligger torrents der. karlsn: tror ikke ditt første forslag har linux støtte i det hele tatt. Jo, Azureus er fullt ut støttet - og er i daglig bruk her. 7011731[/snapback] karlsns første forslag var lime****. Vet at fildeling har (mye) større omfang en piratkopiering, men viser til at følgende tråd ble stengt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642609 Nå gjaldt dette DC-hubber, men jeg vil nå si det er samme greia. 7011749[/snapback] Nei, dette er ikke det samme. Det er åpenbart (se innlegg til Chris_LoX) at det i den tråden lå en link til en hub med warez på og at denne ble fjernet før tråden ble stengt. Spekulasjoner på hva andre driver med privat er ikke noe positivt; og man forhåndsdømmer aldri - samme hva som er sannsynlig eller ikke. Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg anklager ingen, men mod. ser tydeligvis annerledes på fildeling - det jeg siktet til. Og om det er åpenbart at det ligger warez på huben så kan jeg garantere deg at det ligger warez på limewire-nettverket.. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg anklager ingen, men mod. ser tydeligvis annerledes på fildeling - det jeg siktet til. Åpenbart at du kjeder deg, du burde bli moderator; du kunne styrt med hjernhånd og vært rettferdig og god. Verden blir bedre av sånne som deg. Og om det er åpenbart at det ligger warez på huben så kan jeg garantere deg at det ligger warez på limewire-nettverket.. 7011775[/snapback] Fildeling er ikke ulovlig. Her ligger det uklarhet i hva som deles og hva som lastes ned. Det er åpenbart at man finner filer (og dermed warez) via google. Forskjellen ligger i hva hver ting "representerer" eller hva de bak "representerer". Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg anklager ingen, men mod. ser tydeligvis annerledes på fildeling - det jeg siktet til. Og om det er åpenbart at det ligger warez på huben så kan jeg garantere deg at det ligger warez på limewire-nettverket.. 7011775[/snapback] Fildeling er ikke ulovlig. Her ligger det uklarhet i hva som deles og hva som lastes ned. Det er åpenbart at man finner warez via google. 7011784[/snapback] grenser på hvor langt off-topic jeg (og du) skal gå.. men som du så ble den tråden som tar opp samme tema som denne ble stengt.. forøvrig: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg anklager ingen, men mod. ser tydeligvis annerledes på fildeling - det jeg siktet til. Og om det er åpenbart at det ligger warez på huben så kan jeg garantere deg at det ligger warez på limewire-nettverket.. 7011775[/snapback] Fildeling er ikke ulovlig. Her ligger det uklarhet i hva som deles og hva som lastes ned. Det er åpenbart at man finner warez via google. 7011784[/snapback] grenser på hvor langt off-topic jeg (og du) skal gå.. men som du så ble den tråden som tar opp samme tema som denne ble stengt.. forøvrig: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. 7011802[/snapback] du kan trøkke den kan'en din opp der sola ikke skinner og heller fokusere på det OP spør om og ikke dra frem byråkratisk bullshit i en tråd som ikke åpenbart har noe med piratvirksomhet eller i utgangspunktet din opphenghet i dette og regler å gjøre edit: så kan du enten fokusere på at dette er offtopic i utgangspunktet, at jeg driver personangrep -- eller eventuelt kutte ut tullet og i stedet fokusere på å svare på det OP spør om uten å forhåndsdømme eller ha en "biased" holdning hm, men når jeg ser signaturen din er det åpenbart at du er en tulling som har baktanker ikke relatert til emner her i det hele tatt .. fysj; vekk med deg! -- tilbake til Off Topic-forumet og tullingene der! Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) du kan trøkke den kan'en din opp der sola ikke skinner og heller fokusere på det OP spør om og ikke dra frem byråkratisk bullshit i en tråd som ikke åpenbart har noe med piratvirksomhet eller i utgangspunktet din opphenghet i dette og regler å gjøre edit: så kan du enten fokusere på at dette er offtopic i utgangspunktet, at jeg driver personangrep -- eller eventuelt kutte ut tullet og i stedet fokusere på å svare på det OP spør om uten å forhåndsdømme eller ha en "biased" holdning 7011822[/snapback] Har gitt trådstarter saklig svar ovenfor om du ikke har lagt merke til det.. edit: -fjernet noe litt unødvendig og provoserende. Endret 6. oktober 2006 av lathorv Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) du kan trøkke den kan'en din opp der sola ikke skinner og heller fokusere på det OP spør om og ikke dra frem byråkratisk bullshit i en tråd som ikke åpenbart har noe med piratvirksomhet eller i utgangspunktet din opphenghet i dette og regler å gjøre edit: så kan du enten fokusere på at dette er offtopic i utgangspunktet, at jeg driver personangrep -- eller eventuelt kutte ut tullet og i stedet fokusere på å svare på det OP spør om uten å forhåndsdømme eller ha en "biased" holdning 7011822[/snapback] Har gitt trådstarter saklig svar ovenfor om du ikke har lagt merke til det.. 7011868[/snapback] Ja, under tvil - men du drar mest frem regler i en tråd som ikke diskuterer eller bryter regler. Fysj - vekk med deg! Endret 6. oktober 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, under tvil - men du drar mest frem regler i en tråd som ikke diskuterer eller bryter regler.Fysj - vekk med deg! 7011877[/snapback] Vil bare si at jeg ikke bryr meg om han bruker det til piratvirksomhet eller ikke, det er ikke min sak.. Bare nevnet at det kanskje ikke var så velkomment blandt de høye herrer her på forumet. Synes ikke det var grunn nok til å bli kjeftet ned. Det synes jeg er værre, for det bør være en nogenlunde høflig tone og normal respekt, og et godt miljø på forumet. Jeg har sagt mitt i denne tråden og det har vel strengt tatt du også + litt til.. Ha en hyggelig dag:) Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 var ikke meninga at det skulle bli et helvetes styr ut av det... men jeg fant det jeg trengte i package manager som ligger på menyen her i FC5 Lenke til kommentar
Knast Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 var ikke meninga at det skulle bli et helvetes styr ut av det... men jeg fant det jeg trengte i package manager som ligger på menyen her i FC5 7011939[/snapback] bra er vel noe av det samme som finnes innebygd, eller i synaptic package manager i ubuntu.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg