kai_knall Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 etter å ha koblet meg opp på nettet på HW-lan så fikk jeg Trojan horse ganske kjappt, har kjørt scan et par ganger med avg, men det virker ikke ut som om den klarer å fjerne det helt, kommer bare opp på ny i en ny fil... noen som har noen god forslag på hvordan jeg kan få fjernet den ?? Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Last ned SP2 *tengosvos* Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Last ned SP2 *tengosvos* 7011825[/snapback] Hjelper ikke med sp2 vettu Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Etter hva jeg har skjønt, går det et virus internt på LANet. Med alle XP-oppdateringer skal ikke dette være et problem. Lenke til kommentar
Siccmade Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 håper denne linken kan hjelpe http://www.trendmicro.com/vinfo/virusencyc...e=WORM_RBOT.ASL Lenke til kommentar
kai_knall Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 takker for svar, men jeg har klart å fått orden på det tror jeg... brukte avg og addaware til å fjerne det Lenke til kommentar
elfkin Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kort guide; koble fra nettverkskabelen, installer windows, skru på firewallen i windows, sett inn kabelen igjen. Deretter kjører du windows update. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg