Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Som Topicen sier så begynner jeg og angre litt på at jeg ikke dro på HW-Lan og lurer på når neste litt større Lan er? Og om det er noen i nærheten av Oslo? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmm... Er i alle fall TG07 tidlig i april, men det er vel muligens noen store noen før den tid..? Lenke til kommentar
dmon Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er ikke noe vits å satse på noen andre store lan uten TG TG 4 life!! mvh, dmon Lenke til kommentar
xclusive_danny Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Når er Dream Hack da? Hørt at de satser på 10k mennesker i år Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Skal nok på TG07, count on it! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor poste denne her? Det er om Hw-LAN 2006, ikke alle andre LAN. Spør i Lan-Parties kategorien Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det en Lan parties kategori? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ja, under Spill! Hmm! Jeg tror jeg skal legge meg, før det skjer noe ille. Jeg så ikke helt hva det sto, beklager.. Endret 6. oktober 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ja, under Spill!Jeg vet du postet denne posten for pur faenskap (hvis jeg får lov til å bruke det ordet), du liker ikke LANet her for en eller annen grunn, og ville bare understreke det. Sier ikke at du ikke får lov til å ha egne meninger, men siden det er Hw-LAN kategori, så skal det ikke annet enn Hw-LAN ting hit Håper du har forståelse for at jeg er sinnsykt trøtt og vil legge meg, men holdes våken av at gutta med store høytt. og lys spiller musikk.. 7011366[/snapback] Hva faan (hvis jeg får lov tilog bruke det ordet) er det du snakker om? Skulle gjerne vært der hadde det ikke vært for at jeg ikke har penger til det! Hadde jeg hatt det hadde jeg vært der fra dag 1! Så tror nok du er bare litt trøtt ja og at du holdes våken av de andre folka, men det hører jo hjemme på ett lan Tips: Stor god stol og Øreklokker med musikk... funker knall! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Beklager der, jeg leste ikke helt godt.. Da skjønner jeg! Men nattaa.. :zzz: Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 haha misfostod jeg også, så ikke " ikke dro" trodde det stod agrer på at ejg dro har kommet mye klager, så håper du har forståelse for litt slurv satt og dikuterte 1.posten med dj ovin, hehe mvh michael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg