Cilveran Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hei! Jeg kjøpte nylig nytt tastatur Logitech 2o UltraX fra psdata. Det har fungert helt fint frem til nå. Nå har jeg kjøpt ny skjerm, jeg flytta maskinen og endte kanskje opp med å koble tastaturet i en annen usb-port. Uansett var resultatet at Windows nå påstår under hver eneste oppstart at den har "found new hardware, HID Keyboard device" og har lyst til med å installere. Hadde den nå bare klart å installere det, så hadde jo alt vært flott, men det gjør den jo selvfølgelig ikke. Jeg stakk på Logitech sine sider for å hente driveren, plukka fram riktig tastaturserie og fikk selvfølgelig frem meldingen: "No software is available for this product." Fantastisk, tenker jeg med meg selv nå Soooo, what to do? Jeg legger merke til at keyboardet virker jo som det er installert, mute-knappen funker i det minste, og det er vel egentlig den eneste funksjonen jeg er interessert i å ha. Noen ideer om hvordan jeg kan få windows til å slutte å plage meg hver oppstart? EDIT: Ser nå på logitech sine sider at de ikke har drivere til selve tastaturet, men de har til "desktop" versjonen, det vil si mus & tastatur, kalt "iTouch 2.22" Det jeg lurer på da, er om denne fila vil herpe musedriverne mine til Razer Diamondback'en? Endret 6. oktober 2006 av Cilveran Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 *Host* Vil å installere de driverne messe opp mine allerede installerte Razer Diamondback drivere? Er det noen måte å bare få windows til å slutte å nagge meg med den forbaska "found new hardware" driten, for et keyboard som allerede fungerer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå