Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-lan crewet.. Kommuniserer de sammen?


exence

Anbefalte innlegg

Vi endte opp med å måtte be de skru ned, da vi gikk lei av at det kom en ny person hvert 5. minutt som klaget på at de ikke klarte å sitte der/de ble kvalm av bassen, osv. Vi har etterhvert fått beskjed om at mellom 3 og 10 skal det være stille, og ellers skal vi snakke med security angående slike klager.

 

Det er nok en del frustrasjon der ute, men etterhvert som nye situasjoner dukker opp lærer vi å håndtere dem. Vi kan ikke gjøre annet enn å be folk være tålmodig. Vi er kun mennesker, selv om den blå t-skjorten ser veldig proff ut, og de fleste som sitter her har gjort det i alt for mange timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mellom kl 3 og klokken 10 skal det være stille nok til at det skal gå an å sove. Ellers skal det være på et ansvarlig nivå. Det virker som de fleste med store anlegg har høytalerne pekende vekk fra seg, og da er det ikke rart at folk på motsatt side klager. Dere har rett til å spille musikk, på samme måte som de på motsatt side har rett til å høre på det de vil høre på. Det er en ting å skape liv, men å ta hensyn til andre mennesker er noe man skal gjøre hjemme, på gaten og på HWLAN.

7011188[/snapback]

Det er det klokeste i denne tråden.

 

Steffyboy:

 

1.

Hvor står det, at man ikke skal spille musikk imellom 03.00 - 10.00 ?

 

2.

Veit vi ikke skal spelle musikk, når det skjer noe på scena, men utenom kan vi jo skru opp litt og kose oss! Vi tar jo hensyn, men plages dere så jævlig at vi spiller litt musikk?

3.

Hvor kjedelig hadde det ikke blitt da, visst det ikke hadde vært noe musikk, å ikkenoe liv?

 

Noen i crew sier vi skal skru opp, andre sier vi skal skru ned. Kommer helt annpå fra crew til crew.. Liker de som sier vi skal skru opp sepp!

 

Mvh, dmon

7011199[/snapback]

1.

Det er bare bestemt. Det står ikkenoe sted, og kommer det noen og sier du skal dempe deg ganske fort, og klokka er etter 3, så gjør du det. Hvis klokka er etter tolv, og noen klager, så demper du litt for at andre skal få litt fred, men frem til klokken tre er det lov å spille - men begrens dere!

 

2.

Jeg har et ord og et tegn.. JA! Du aner ikke hvor mange som plages av at dere med stort anlegg spiller så høyt at det vrenges overalt i salen. Du får korte kabler hvis du spiller høyt (HØYT) og ikke respekterer andres ønsker.

 

3.

Det er bare å spille, men mellom 3 og 10 er det ikke lov å spille, EOD!

Og etter tolv (00:00), begrens dere.. Og før tolv (12:00), begrens dere..

Ellers, fritt! :)

 

Det var noe jeg hadde på hjertet. Kunne skrevet mye mer, om hvor jævli det er å bli holdt våken av Boten Anna og Rosa Helikopter ++ natten lang når du skal jobbe neste dag, det er slitsomt!

Lenke til kommentar
Vi endte opp med å måtte be de skru ned, da vi gikk lei av at det kom en ny person hvert 5. minutt som klaget på at de ikke klarte å sitte der/de ble kvalm av bassen, osv. Vi har etterhvert fått beskjed om at mellom 3 og 10 skal det være stille, og ellers skal vi snakke med security angående slike klager.

 

Det er nok en del frustrasjon der ute, men etterhvert som nye situasjoner dukker opp lærer vi å håndtere dem. Vi kan ikke gjøre annet enn å be folk være tålmodig. Vi er kun mennesker, selv om den blå t-skjorten ser veldig proff ut, og de fleste som sitter her har gjort det i alt for mange timer.

7011256[/snapback]

 

Vi i security crew har ikke fått NOEN beskjed om når musikk skal spilles eller ikke, så jeg vil gjerne vite hvor du har hørt dette fra,

Lenke til kommentar

Enig med Feh, vi i Crew er til tider like, om ikke mer, forvirret en dere. Det er jo vi som skal håndheve disse greiene, men det er ikke alltid like lett når sjefene bestemmer to forskjellige ting og IKKE gir meldingen videre.

 

Vi prøver ihvertfall så godt vi kan.

 

Og jeg vil gjerne at dere skal spille musikk, bare ikke midt på natta.

 

Kos dere på LAN!

Lenke til kommentar
Jeg hørte det først fra infosjefen, og flere har bekreftet dette. Jeg har ikke funnet det skriftlig noen steder, så jeg skjønner godt frustrasjonen, men jeg er nesten nødt til å stole på det skiftlederen forteller meg.

7011381[/snapback]

 

Ok. For det siste jeg har fått beskjed om, er at om morgenen skal lyden skrus ned, ikke av. Og ikke noe spes tidspunkt. Først satt Fubar et klokkeslett, men gikk vekk fra dette senere. Dessuten er det security sin oppgave å be folk å skru ned lyd, ikke andre. (Såfremt det ikke kommer direkte fra øverste hold, til de det gjelder).

Lenke til kommentar

Det er ikke noe problem i at dere bestemmer at det skal gjøres, så lenge vi får beskjed om det. Hvis Sec vet de bestemmer, mens vi i Info tror vi bestemmer, så blir det til at lyden bare går opp og ned. Dette er igjen kommunikasjonsproblemet som er nevnt tidligere (også på intraforumet).

 

Når det gjelder kl3-10 så får jeg høre nå at det ble bestemt på secmøte som sluttet halv 4, så jeg må nesten gå utifra at dette er nyeste informasjon. Når jeg sier stille, så mener jeg at de som har anlegg med seg må dempe dem slik at alle får sove; det er selvfølgelig lov å se film/høre på musikk, så lenge det ikke vekker noen. Det blir igjen dette med normal høflighet; hvis noen ber deg skru ned fordi de blir forstyrret, så synes jeg man skal skru ned.

 

Forresten, et spørsmål: la oss si at det kommer en gjeng i løpet av dagen som klager på at musikken er for høy; hva skal vi gjøre? Vi har fått streng beskjed om at "det er ikke vårt problem" ikke holder; skal vi få kontakt med Sec eller bare fortelle dem at musikken får stå på?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Ta kontakt med sec. Men uansett. Hvis det viser seg da, at det er mellom 03.00 og 10.00, så er jeg enig i at hvis folk blir palget av støy, så kan de gå å si ifra at de skal skru ned (hendvende seg til sec, eller info som deretter henvender seg til sec). Men utenom dette tidsrommet syns jeg folk kan spille så høyt de bare orker. (bortsett fra når det gis beskjeder over høyttaler anlegget, noe på scenen eller fra nrk).

Lenke til kommentar
Mellom kl 3 og klokken 10 skal det være stille nok til at det skal gå an å sove. Ellers skal det være på et ansvarlig nivå. Det virker som de fleste med store anlegg har høytalerne pekende vekk fra seg, og da er det ikke rart at folk på motsatt side klager. Dere har rett til å spille musikk, på samme måte som de på motsatt side har rett til å høre på det de vil høre på. Det er en ting å skape liv, men å ta hensyn til andre mennesker er noe man skal gjøre hjemme, på gaten og på HWLAN.

7011188[/snapback]

 

 

Har ikke sagt at vi trenger å spille hele natten.. vi har planer om å gi oss kl 3.. for det har vi fått høre at vi skal.. det respekterer vi..

 

men folket klager jo unasett tid på døgnet som vi spiller. både crew, og ikke crew.. samtidig som det kommer andre crew som ber oss å vise hva anlegget er godt for, å få oss til å bruke mer "watt"..

7011197[/snapback]

 

Jeg tror dere kommer mye lengre med å bruke mer fornuft enn watt..

Lenke til kommentar

Er litt enig med at det skal vært liv og fest på LAN, men burde ikke scene gutta stå for liv og spell? virker ikke akkurat som om det har vært noen "band" eller noe der. Har djen spilt noe i det hele tatt? Jeg bare spør er ikke på hwlan vinterferien min begynner etter skolen idag >_<

Lenke til kommentar

Det mellom 03.00 og 10.00 er helt ok.. vi spiller ikke høyere enn vi trenger selv da.. respekt for at folk vil sove litt.. men det som er, er at vi får klager osv uansett tid ellers.. kl 22 osv.. så kommer folk å sier forskjellige ting.. er så teit :p

 

Og ja, det har vært 2 band her eller noe.. Men det er jo bare rock? jeg vil ikke høre på noe rock :p håper de 2 neste bandene som kommer spiller noe annet enn sånn musikk.. !

 

hellbillies eller noe hadde vært flott :dribble:

Lenke til kommentar
Det mellom 03.00 og 10.00 er helt ok.. vi spiller ikke høyere enn vi trenger selv da.. respekt for at folk vil sove litt.. men det som er, er at vi får klager osv uansett tid ellers.. kl 22 osv.. så kommer folk å sier forskjellige ting.. er så teit :p

 

Og ja, det har vært 2 band her eller noe.. Men det er jo bare rock? jeg vil ikke høre på noe rock :p håper de 2 neste bandene som kommer spiller noe annet enn sånn musikk.. !

 

hellbillies eller noe hadde vært flott  :dribble:

7012617[/snapback]

 

disse skal vistnok komme http://www.guttamusikk.com/

Lenke til kommentar

hvis det er mange som vil spille musikk kan dere jo lage egne tidsplaner for når og hvem så får spille fks.

 

John Persen spiller fra --- 12-16

Ola Knullboden spiller fra - 16-20

Knut Ying spiller fra 20-24

Fredrik gressmann spiller fra - 24-03

 

hvis dere ikke blir enige får det vel bli mye forskjellig musikk da ;D slik det burde vært på et lan :p

Lenke til kommentar
Vi endte opp med å måtte be de skru ned, da vi gikk lei av at det kom en ny person hvert 5. minutt som klaget på at de ikke klarte å sitte der/de ble kvalm av bassen, osv. Vi har etterhvert fått beskjed om at mellom 3 og 10 skal det være stille, og ellers skal vi snakke med security angående slike klager.

 

Det er nok en del frustrasjon der ute, men etterhvert som nye situasjoner dukker opp lærer vi å håndtere dem. Vi kan ikke gjøre annet enn å be folk være tålmodig. Vi er kun mennesker, selv om den blå t-skjorten ser veldig proff ut, og de fleste som sitter her har gjort det i alt for mange timer.

7011256[/snapback]

 

Vi i security crew har ikke fått NOEN beskjed om når musikk skal spilles eller ikke, så jeg vil gjerne vite hvor du har hørt dette fra,

7011360[/snapback]

 

 

Claes. Klokka sju torsdag morgen ble jeg vekt av Boten Anna på full guffe. Jeg hadde sovet i fire timer, da vi jobber til klokka 3. Etter å ha kjeftet huden full på Claes lovte han at det ikke skulle gjenta seg, og regelen om stillhet fra 3 til 10 tredde i kraft. Lev med det.

 

Det mellom 03.00 og 10.00 er helt ok.. vi spiller ikke høyere enn vi trenger selv da.. respekt for at folk vil sove litt.. men det som er, er at vi får klager osv uansett tid ellers.. kl 22 osv.. så kommer folk å sier forskjellige ting.. er så teit :p

 

Og ja, det har vært 2 band her eller noe.. Men det er jo bare rock? jeg vil ikke høre på noe rock :p håper de 2 neste bandene som kommer spiller noe annet enn sånn musikk.. !

 

hellbillies eller noe hadde vært flott  :dribble:

7012617[/snapback]

 

disse skal vistnok komme http://www.guttamusikk.com/

7012708[/snapback]

 

De to første bandene har vært rock/metal, men det blir både rap/hip hop og trance utover på LANet.

Endret av Marley
Lenke til kommentar

 

exence har helt rett. Det ble i går kveld gitt beskjed fra en som ikke hadde en dritt han skulle ha sagt om at lyden skulle skrus ned. Etterpå kom admin::root, Espen aka Fubar og sa det samme, men etter samtale med noen deltakere, og noen av oss i security og andre crew kom vi fram til at det kunne blastes litt lenger. Hva den endelige beslutningen er vet ikke jeg, men likevel.

 

Det er opp til security, og INGEN andre, hva dere bedriver i salen. Det har blitt bestemt. Men, om noen fra andre crew kommer til dere å spør dere om ting, f.eks flytte en madrass, etc. så anbefaler jeg å høre på det uansett. Ting dere synes er helt urimelige - kontakt en security eller info desken. security sitter alltid ved hver av hangar dørene, pluss at noen går som regel rundt i hallen.

 

Og en siste ting. Ikke tro vi i crew er noe mindre frustrerte enn dere...

7011241[/snapback]

Hvis du med dette mener at crew'et oppfordrer folk til å spille som faen så er HW.no lan ett party jeg aldri kommer til å sette mine bein på hvertfall...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...