Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-lan crewet.. Kommuniserer de sammen?


exence

Anbefalte innlegg

Altså.. Nå begynner vi å bli drittleie all denna dritten med detta crewet her..

 

 

Vi har fått 10 forskjellige klager om at vi spiller for høyt, eller ikke spiller..

 

En crew fyr kommer å klikker å sier at vi skal dempe osv..

 

5 min etterpå, kommer en ny crew fyr å sier at vi skal drite i alt hva alle andre crew folk sier, å bare spille som faen.. sånn har det vært i hele kveld, å vi veit ikke om vi skal spille eller ikke..

 

Kommuniserer crewet på detta lanet noe som helst sammen? faen for ett tåpelig opplegg..

 

dårlig gjennomført!! :hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit! Har fått så mange klager om ditt å datt nå! Er jævlig plagsomt!

 

Hva synes dere i hallen, skal vi spille litt musikk, lage skikkelig LAN stemning, eller bare ha det helt stille, å sitte å dasse her rett å slett!

 

Jeg foretrekker musikk, LIV.. Det er skikkelig LAN det gutter og jenter =D

 

*Glede seg til The Gathering*

 

mvh, dmon

Lenke til kommentar

5 min etterpå, kommer en ny crew fyr å sier at vi skal drite i alt hva alle andre crew folk sier, å bare spille som faen.. sånn har det vært i hele kveld, å vi veit ikke om vi skal spille eller ikke..

 

7011106[/snapback]

 

 

Jeg siterer en klok mann ved navn remy: Den får du suge andre for å få folk til å tro på

Lenke til kommentar

5 min etterpå, kommer en ny crew fyr å sier at vi skal drite i alt hva alle andre crew folk sier, å bare spille som faen.. sånn har det vært i hele kveld, å vi veit ikke om vi skal spille eller ikke..

 

7011106[/snapback]

 

 

Jeg siterer en klok mann ved navn remy: Den får du suge andre for å få folk til å tro på

7011131[/snapback]

 

 

Okei? Crewet prater jo bare om hverandre!.. når vi sier de andre sier vi skal spelle, da skjønner de ikke at noen kan ha sagt det osv.. bare piss her..!

 

Tg 4 life<3

Lenke til kommentar
Okei?  Crewet prater jo bare om hverandre!.. når vi sier de andre sier vi skal spelle, da skjønner de ikke at noen kan ha sagt det osv.. bare piss her..!

7011140[/snapback]

At to stykker sier: "Lol. I r teh fag. plz play R0s4 hel1c0ptr 4 m33." betyr ikke at hele salen nyter det. Husk at det er folk som sier til crewet at dere spiller irriterende musikk også da.

Lenke til kommentar
Okei?  Crewet prater jo bare om hverandre!.. når vi sier de andre sier vi skal spelle, da skjønner de ikke at noen kan ha sagt det osv.. bare piss her..!

7011140[/snapback]

At to stykker sier: "Lol. I r teh fag. plz play R0s4 hel1c0ptr 4 m33." betyr ikke at hele salen nyter det. Husk at det er folk som sier til crewet at dere spiller irriterende musikk også da.

7011150[/snapback]

 

 

Ja, og mange av crewet sier at vi skal gi faen i alle andre crew, og alle som whiner om musikk spilling :love:

Lenke til kommentar
Yess, er bare å begynne å grine.

 

@Patrick: Right on!

 

og "5 min etterpå, kommer en ny crew fyr å sier at vi skal drite i alt hva alle andre crew folk sier, å bare spille som faen" teiteste jeg noen gang har hørt.

7011136[/snapback]

 

Fakta, så.. :)

Lenke til kommentar
Ja, pluss at jeg skjønner ikke vitsen med å ta med disse jævla svære harry høytalerene deres, folket med høytalere her prøver jo bare å overgå hverandre, så det blir bare skurr.

7011154[/snapback]

 

det er bare liv;)

 

På tg så er det hvertfall noen som nyter det.. å de som ikke gjør det har ikke så mye de skulle ha sagt på tg..

 

Hva er ett lan uten lyd a? sitte forran pcen å runke til anime porr eller noe? herreguuud.. skal jo være liv da!

Lenke til kommentar

Hva er LAN uten MUSIKK OG LIV ? Er faen ikkenoe lan da. Da er det egentlig bedere å sitte hjemme og sutre for seg selv.

 

Jeg drar på lan for å spelle, kose meg, høre på god musikk (som ikke er irriterende, har ikke spilt en eneste sang som er irriterende), å møte mange nye folk!

 

LAN er ikke å sitte for seg selv i en krok, å bare sutre over at folk spiller litt musikk, å sitte med headset på å spelle WoW døgnet rundt.

 

TG 4 Life ;)

Lenke til kommentar

Mellom kl 3 og klokken 10 skal det være stille nok til at det skal gå an å sove. Ellers skal det være på et ansvarlig nivå. Det virker som de fleste med store anlegg har høytalerne pekende vekk fra seg, og da er det ikke rart at folk på motsatt side klager. Dere har rett til å spille musikk, på samme måte som de på motsatt side har rett til å høre på det de vil høre på. Det er en ting å skape liv, men å ta hensyn til andre mennesker er noe man skal gjøre hjemme, på gaten og på HWLAN.

Lenke til kommentar
Mellom kl 3 og klokken 10 skal det være stille nok til at det skal gå an å sove. Ellers skal det være på et ansvarlig nivå. Det virker som de fleste med store anlegg har høytalerne pekende vekk fra seg, og da er det ikke rart at folk på motsatt side klager. Dere har rett til å spille musikk, på samme måte som de på motsatt side har rett til å høre på det de vil høre på. Det er en ting å skape liv, men å ta hensyn til andre mennesker er noe man skal gjøre hjemme, på gaten og på HWLAN.

7011188[/snapback]

 

 

Har ikke sagt at vi trenger å spille hele natten.. vi har planer om å gi oss kl 3.. for det har vi fått høre at vi skal.. det respekterer vi..

 

men folket klager jo unasett tid på døgnet som vi spiller. både crew, og ikke crew.. samtidig som det kommer andre crew som ber oss å vise hva anlegget er godt for, å få oss til å bruke mer "watt"..

Lenke til kommentar

Steffyboy:

 

Hvor står det, at man ikke skal spille musikk imellom 03.00 - 10.00 ?

 

Veit vi ikke skal spelle musikk, når det skjer noe på scena, men utenom kan vi jo skru opp litt og kose oss! Vi tar jo hensyn, men plages dere så jævlig at vi spiller litt musikk?

Hvor kjedelig hadde det ikke blitt da, visst det ikke hadde vært noe musikk, å ikkenoe liv?

 

Noen i crew sier vi skal skru opp, andre sier vi skal skru ned. Kommer helt annpå fra crew til crew.. Liker de som sier vi skal skru opp sepp!

 

Mvh, dmon

Lenke til kommentar

5 min etterpå, kommer en ny crew fyr å sier at vi skal drite i alt hva alle andre crew folk sier, å bare spille som faen.. sånn har det vært i hele kveld, å vi veit ikke om vi skal spille eller ikke..

 

7011106[/snapback]

 

 

Jeg siterer en klok mann ved navn remy: Den får du suge andre for å få folk til å tro på

7011131[/snapback]

 

Og du burde få faktaene dine i orden før du uttaler deg.

 

exence har helt rett. Det ble i går kveld gitt beskjed fra en som ikke hadde en dritt han skulle ha sagt om at lyden skulle skrus ned. Etterpå kom admin::root, Espen aka Fubar og sa det samme, men etter samtale med noen deltakere, og noen av oss i security og andre crew kom vi fram til at det kunne blastes litt lenger. Hva den endelige beslutningen er vet ikke jeg, men likevel.

 

Det er opp til security, og INGEN andre, hva dere bedriver i salen. Det har blitt bestemt. Men, om noen fra andre crew kommer til dere å spør dere om ting, f.eks flytte en madrass, etc. så anbefaler jeg å høre på det uansett. Ting dere synes er helt urimelige - kontakt en security eller info desken. security sitter alltid ved hver av hangar dørene, pluss at noen går som regel rundt i hallen.

 

Og en siste ting. Ikke tro vi i crew er noe mindre frustrerte enn dere...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...