Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger ny trådløs router som ikker koster flesk.

Anbefalte innlegg

Som emnetittelen sier.. Jeg trenger ny tråløs router. En med god rekkevidde og som faktisk fungerer. Jeg er for tiden i besittelse av verdens dårligste router. Noe 3-com shit.. :mad::nei:

Edit: Den må helst ikke være så dyr..

Endret av suppesaft
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mener jeg har lest at det har vært gjort noen mindre heldige endringer på noen Linksys-modeller. Søk litt på nettet. Kanskje var det på tomshardware.com...

Lykke til!

7011576[/snapback]

Det er derfor GL modellen blir anbefalt, fordi G etter v5 stinker. Søk her på forumet for lange tråder omm det...

wrt54gl er en knallruter med gode 3-parts firmware som gir deg stålkontroll over nettet ditt

Lenke til kommentar

Om du skal dele filer trådløs ville jeg gått for en annen router med en annen standard.

Men da må du jo litt opp i prisklassen.

Hastigheten er helt OK, får ca 19-24 mb/s på WRT54GL trådløst.

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar

En på jobb som kjøpte den nå. Han var ikke så fornøyd med kjøpe... Samt leste jeg ett sted at teknologien ikke er ferdig utviklett 100% men havnet i butikkene pågrunn av så hard konkuranse på marekdet... men får man mye mer utt av 108mbit trådløse enn 54 (altså det skal være en dobbling, men er det virkelig det?)

Håper jeg ikke får like store trafikk tomme rom i trådløse som jeg har nå. Får opp mot sekunder uten en eneste pakke som kommer rikitg... har prøvd alle 13 kanalene men er slik uansett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...