Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Leter etter piano-noter til Back in the U.S.S.R av the Beatles. Problemet er bare at jeg ikke finner noen gratis noter på nettet. Finner kun bøker til salgs. Så da snur jeg meg til dere forumbrukere som har så god peiling på dette med søking på nettet. Dersom dere ikke finner noe får jeg spørre pappa pent om han har lyst til å spandere notene på meg. Tenkte nemlig at jeg skulle få med meg noen til å framføre denne sangen på juleavslutningen på skolen. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ta den på gehør da vel, så sparer jeg de pengene... Geir Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hmm, er ikke sikker på om disse er riktige eller noe slikt, eller om du kan bruke de for denslags skyld, men lagde no hvertfall en pdf fil av pianoet på den sangen jeg hadde i en gp fil. Håper den kan brukes, tallene er jo gitar tablatur, men det over kan vel brukes? Er altfor lenge siden jeg kunne noter, så vet pinadø ikke ka det er lenger, er vel 6 år siden jeg sist forsto noter Edit: Må bare fortelle at det dummeste jeg noensinne har gjort var å slutte å spille trompet, jeg kunne noter og hele sulamitten. Spille på instrumentet kunne jeg også, men så i et svakt øyeblikk sluttet jeg og kastet alt vekk. No kan jeg ingenting, Tjohei. Endret 6. oktober 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ta den på gehør da vel, så sparer jeg de pengene... Geir 7012332[/snapback] Den sangen på gehør er tilnærmet umulig skal jeg fortelle deg. Kanskje du greier det, men ikke jeg. Er så mange instrumenter på en gang at man ikke alltid hører pianoet så godt. Men skal se om jeg finner noen gratis noter. Skal sjekke ut adobe-filen så snart adobe reader er lastet ned. Der var det da noe noter. Riktig nok var ikke venstre og høyre hånd separert, men det skal gå bra. Hører at et eller annet er feil med disse notene nå. Plutselig et stykke uti stemmer ikke notene helt med sangen. Hmmm. Snorre Endret 6. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå