izek_mendez Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Tok dette i sommer: V1:V2: Det ble kun benyttet naturlig lys. Mads Edit: La til V2 Endret 6. oktober 2006 av .:stinky:. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette likte jeg. Kul belysning og uttrykk. Jeg savner litt skarphet i øyet, det er det jeg har å pirke på. Den glorien var ikke så dum, selv om den er litt kraftig etter min smak. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Maa si meg enig med SirMaximus her. Bildet var bra, men savner en form for skarphet i oyet. Jeg synes desverre at glorien var bare irriterende. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har nå lagt til ny og bedre? versjon. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes det var et fint bilde, men ble litt for mørkt på høyresiden. Versjon 2 var ikke bedre, synes jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå