Villmink Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei. Jeg har store problemer med å installere nfs hp2 på pc'n min, flere kompiser av meg har installert det med den samme cd'n men jeg får altså ikke installert det. Jeg har prøvd to forskjellige warez utgaver av spillet med samme resultat i både XP og ME og også med Deamon tools. Under installasjonen virker det som om den "hopper over" selve installasjonen. Rett etter at jeg har skrevet koden og klikket ok kommer det opp et lite vindu med en progress bar men den bruker bare få sekunder, så kommer det spørsmål om å installere gamespy arcade rett etter dette. Hele folderen (program filesEA games) er bare på ca. 55MB, som jeg synes virker veldig lite. Har også kopiert over crack'n og prøvd å starte spillet men alt blir svart og fryser. Alt annet av spill fungerer bra på maskinen min så jeg synes det er litt merkelig at det fungerer på alle andre sin pc men ikke min. Det jeg har av hardware er Abit KX7-333, 512MB pc2700 RAM, AMD XP1800+, ATI Radeon 9700 pro, SoundBlaster live 5.1, Samsung Cd brenner. Er det noen som har opplevd lignende problemer? [ Denne Melding var redigert av: Villmink på 2002-11-03 21:19 ] Lenke til kommentar
Rubino85 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Når jeg innstallerte d tok det også liten tid. fikk kun opp progress bar. Tror det er alt faktisk. Etterpå kom gamespy opp.. Funker fett etter jeg la inn cracken... Prøv en annen crack?? Crack side på mIRC?: [sensurert] _________________ Neon Light MidiTower MSI KT3 Ultra2-R AthlonXP 2200+ (Silent Twin ribbe) 2x256MB Apacer PC-333 DDR PC2700 Aopen Aopen Geforce 4 TI4200 128MB AGP TV-Out V-In Yamaha 8x8x24x :wink: +++ Mess With Tha Best, DIE Like The Rest [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-04 14:26 ] Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Skal prøve dette i kveld, takk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Tydelig at du da bruker en piratversjon. Tråden stenges da vi ikke ønsker å hjelpe folk som piratkopiere. RuB|No blir forøvrig utestengt i 14 dager, fordi han postet link til en crack-kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg