460r Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): #include <windows.h> #include <iostream> using namespace std; void changeConDisp() { keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); } int main(int argc, char *argv[]) { void Sleep(DWORD dwMilliseconds); changeConDisp(); cout << " ________ " << endl; cout << " _____ // _____// ___________ " << endl; cout << " \\__ \\ // \\ ___ // _ \\_ __ \\ " << endl; cout << " // __ \\\ \\_\\ ( <_> ) | \\// " << endl; cout << " (____ //\\______ //\\____/|__| " << endl; cout << " \\// \\// " << endl; sleep(1500); cin.get(); return 0; } 22 C:\Dev-Cpp\Projects\FullScreenTest\main.cpp `sleep' undeclared (first use this function) Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): #include <windows.h> #include <iostream> using namespace std; void changeConDisp() { keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), 0, 0); keybd_event(VK_RETURN, MapVirtualKey(VK_RETURN, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); keybd_event(VK_MENU, MapVirtualKey(VK_MENU, 0), KEYEVENTF_KEYUP, 0); } int main(int argc, char *argv[]) { void Sleep(DWORD dwMilliseconds); changeConDisp(); cout << " ________ " << endl; cout << " _____ // _____// ___________ " << endl; cout << " \\__ \\ // \\ ___ // _ \\_ __ \\ " << endl; cout << " // __ \\\ \\_\\ ( <_> ) | \\// " << endl; cout << " (____ //\\______ //\\____/|__| " << endl; cout << " \\// \\// " << endl; sleep(1500); cin.get(); return 0; } 22 C:\Dev-Cpp\Projects\FullScreenTest\main.cpp `sleep' undeclared (first use this function) Noen som vet hva som er feil? 7010494[/snapback] `sleep' er definert i unistd.h .. tror ikke den headeren eksisterer under win32, men `Sleep' finnes dog: #include <windows.h> inline void mySleep(double sec){ Sleep(static_cast<DWORD>(sec * 1000));} ..så får man en sleep under win32 som mottar sekunder som argument på (omtrent) samme vis som `sleep' under andre OS.. Lenke til kommentar
460r Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) EDIT: Glem det Takk foresten Det funka Endret 5. oktober 2006 av 460r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå