Gå til innhold

Ny PS3 kontroller med kjøling!

Wackee

Anbefalte innlegg

Da vil vel vekten på kontrolleren gå opp? Det gidder jeg ikke.

7013399[/snapback]

Er du veik? :D

7013504[/snapback]

Nei, kan ikke si det. Men jeg har hatt en slik kontroller til xbox før, for det første så var passformen på kontrolleren sendt fra Helvete, og vekten var noe dritt. Når jeg først begynner å spille så kan jeg sitte en god stund. Å at jeg har betennelse opp armen hjelper heller ikke. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da vil vel vekten på kontrolleren gå opp? Det gidder jeg ikke.

7013399[/snapback]

Er du veik? :D

7013504[/snapback]

Nei, kan ikke si det. Men jeg har hatt en slik kontroller til xbox før, for det første så var passformen på kontrolleren sendt fra Helvete, og vekten var noe dritt. Når jeg først begynner å spille så kan jeg sitte en god stund. Å at jeg har betennelse opp armen hjelper heller ikke. ;)

7013541[/snapback]

Etter hva jeg har sett så har ikke vekten blitt oppgitt enda, så ikke kom med for mange fordommer enda ;)

Lenke til kommentar
haha! Xbox kontrolleren (Den første) var jo som å holde en svær feit tallerken med knapper på. Den var et rent mareritt! Og ikke minst at den ikke tålte en dritt! Var flott når Type S kom:p

7013710[/snapback]

Controller S er kanskje den beste kontrolleren jeg har prøvd.

Xbox 360 kommer dog ikke langt bak.

Vanlig Xbox kontroller er nok det verste, av alle kontrollere, ever.

Lenke til kommentar

Huff ja, orginale flytebrygga til xbox måtte eg le hardt opp i trynet til kameraten min. Faen for noe møkk. Aldri teste Controller S. Men PS2 kontrollern er litt for lett,virker billig. Og PS3 kontrolleren skal jo vere lettere, så det øker ikkje akkurat heilhetsintrykket for min del.

Lenke til kommentar
Må faktisk innrømme det at Ps2 kontrolleren sitter som et skudd! X360 sin er ganske god den også, men Ps2's dual Shock har på en måte tilpasset hendene mine:D

7014379[/snapback]

Hehe, det har mye å si hva man har vennet seg til ja :)

Ser fremdeles på SNES-kontrollerne som noe av det ypperste jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Jeg liker best sega sin gamle kontroll.. heilt firkantet og med 3 knapper..

Lett som en fjær og satt som støpt i hendene! ^^

nei? :p

7015407[/snapback]

Var oppe på loftet her for ei lita stund sia. Drog fram Master System å strøyk nett over konsollen og leikte med kotrollerne. Herre jemnini for simplistic :wee:

Lenke til kommentar
Jeg liker best sega sin gamle kontroll.. heilt firkantet og med 3 knapper..

Lett som en fjær og satt som støpt i hendene! ^^

nei? :p

7015407[/snapback]

Var oppe på loftet her for ei lita stund sia. Drog fram Master System å strøyk nett over konsollen og leikte med kotrollerne. Herre jemnini for simplistic :wee:

7015759[/snapback]

Jeg har min Dreamcast stående under TV'en for tida, og til og med den har behagelige kontrollere. På alle andre (PS2 og Xbox) kjører jeg Wildcatz trådløse -de gjennomsiktige med gummi på sia.. Jeg kan ikke si at jeg er plaget med hverken svette eller andre ubehageligheter.

Men om jeg skulle henge ut en kontroller som spesielt jævlig, må det være SNES kontrolleren. Jeg husker at jeg hadde sår på fingra etter en hard økt med Streetfighter. :ermm:

Men for å dra hele greia on topic, så undrer jeg på om denne viftekontrolleren kommer med motion sense? Hvordan ville det utarte seg med problematikken Immersion/Logitech vs Sony? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...