Sondre^^ Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Jeg har en printer, som bare gir meg blanke sider når jeg skriver ut dokumenter fra word eller adobe reader på denne PCen. Når jeg printer ut bilder fungerer det derimot helt fint. Jeg har prøvd en annen printer, og fått samme problem. Jeg har prøvd å bruke printeren med en annen PC, og problemet forsvant. Ergo må det være noe galt med denne PCens innstillinger (?). Jeg er evig takkenmlig dersom noen hjelpe meg. Endret 5. oktober 2006 av Sondre^^ Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Forsøk å legg inn skriver-driveren på nytt. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hah, nå fungerte det ^^ Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå