Gå til innhold

Pronobozo, veldig god techno artist!

neadii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, har bare hørt en låt. Er litt animert og synes liksom alt er bra når det har dunk-dunk i seg . . . jeg er forvørig fan av bra utført synth-pop / electronica, melodiøs trance, dance o.s.v. (jeg hører også på metal, tenk, og klassisk, og jazz, og RnB, og..) - har som sagt bare hørt en låt, og den var typisk "grooveloops alle har hørt før med svak kvinnelig vokal på toppen". Vet ikke helt..

For meg er noe av den ultimate trip-hopen gammel Massiv Attack. Det kan knapt bli mer laid back og coolere i den formen enn de gjør det.

Låten jeg hørte var "Reinvent", og det var intet ved den som tydet på nytenking for min del, men det høres lovende ut i sammenheng med hva jeg hører på for tiden, så jeg lastet ned alle låtene og skal høre på de etterhvert.

Lenke til kommentar
Ok, har bare hørt en låt. Er litt animert og synes liksom alt er bra når det har dunk-dunk i seg . . .  jeg er forvørig fan av bra utført synth-pop / electronica, melodiøs trance, dance o.s.v. (jeg hører også på metal, tenk, og klassisk, og jazz, og RnB, og..) - har som sagt bare hørt en låt, og den var typisk "grooveloops alle har hørt før med svak kvinnelig vokal på toppen". Vet ikke helt..

For meg er noe av den ultimate trip-hopen gammel Massiv Attack. Det kan knapt bli mer laid back og coolere i den formen enn de gjør det.

Låten jeg hørte var "Reinvent", og det var intet ved den som tydet på nytenking for min del, men det høres lovende ut i sammenheng med hva jeg hører på for tiden, så jeg lastet ned alle låtene og skal høre på de etterhvert.

7018718[/snapback]

takk for innlegget :w00t:

håper på å få høre resten av meningene dine om denne artisten når du har hørt alle sangene. ;)

Lenke til kommentar

Ok, har hørt resten nå i edruelig tilstand, og siden jeg ikke er en musikkjournalist eller noe slikt, kan jeg bare si hva jeg synes personlig:

Det høres ut som et bra sammensnekret album med et gjennomgående tema. For min del ble måten de bruker loops og samples en smule ensformig, og lyrikk har de ikke så altfor mye av, så jeg vil ikke kommentere det jeg hørte.

Siden du liker dette, bør du prøve Prefuse 73, som jeg synes er mer interessant i forhold. De bruker også loops og samples i tykke lag, men varierer i større grad synes jeg, samt at kvaliteten på miksen virker å være en del bedre.

Prøv også Skinnypuppy. Mer agressivt, feite beats og alt det der, men sånn omtrent (eller ikke langt fra) samme genre.

Du vil kanskje også prøve å lytte til Cunninlynguists album "Will rap for food". Jeg er ikke tilhenger av rap generelt, men liker det jeg har hørt av dem.

Sist men ikke minst: Twiztid om du vil høre noen helsprø typer :)

Lenke til kommentar
Techno er noe dritt! Bare inse det. Jeg personlig vil ikke kalle techno musikk engang

7023865[/snapback]

Idiot.

7024501[/snapback]

Techno er noe dritt! Bare inse det. Jeg personlig vil ikke kalle techno musikk engang

7023865[/snapback]

Du er tøff, kan jeg få være like tøff som deg? PLZ!9190!==1010!?!+1!

7024521[/snapback]

La oss ikke bry oss om han, han har 2 innlegg og vet sikkert ikke hvordan han oppfører seg på et forum, enda. :)

Endret av neadii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...