The_hdsmckmnky Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Først, litt om pc'en min. 3ghz pentium 4 prosessor 2,5gb ram 6800gt skjermkort 200gb HD Asus p4p800 hovedkort Som sagt i topic så fungerer maskina bra i windows, og har ingen problemer sånn sett. men i det siste har jeg fått lagg i spill selv om maskina burde klare slike oppgaver lett. for eksempel i Wow, som jeg kjørte på maks før, har jeg i det siste fått lagg og framedrops. samma hva slags innstillinger jeg har, og selv om fpsen ligger på rundt 60, så lagger jeg. når jeg får framedrops så synker jeg med ca 30 fps fra 60, dette skjer når jeg beveger meg på spillet selv på steder der det er lite som skal lastes Jeg trodde først at det var pga at maskina var overfylt og at jeg hadde virus eller noe slik, men jeg har formatert, og har fortsatt det samme problemet. så nå veit jeg ikke hva som er galt. jeg tror kanskje det er noe feil med harddisken ut i fra at jeg har hørt noen ulyder derfra i det siste, noen som veit hvordan jeg får testa den? eller er det noen som veit en annen mulig løsning på problemet mitt? Takker for alle svar Ps. alle drivere er oppdatert. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Ulyder fra harddisk tyder på at den er iferd med å takke for seg. Ta sikkerhetskopi av alt viktig. Har du forsøkt nye skjermkortdrivere? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
nilsso Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 nytt skjermkort ville nok gj0re susen selv har jeg 7900GT 512MB - funker som bare det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå