Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Du får til alle mulige feilmeldinger jeg aldri har sett før.Prøv å ta 22gben til EXT3 også da, så ser vi om det fungerer. 7014843[/snapback] Ja, får prøve det. 7014845[/snapback] Nå venter jeg i spenning. Alt ser bra ut nå ihvertfall. (7%) EDIT: Og så klikket det. Er dette noe jeg kan stille inn i ubuntu i senere tid? Eller skal jeg bare gå tilbake og legge til noe? Har 1 gb minne. Endret 6. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan ordne det når det er ferdig innstallert også ja Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Du kan ordne det når det er ferdig innstallert også ja 7014885[/snapback] Konge. Da trykker jeg fortsett? EDIT: Får ihvertfall ikke samme problem som isted. Får vel bare leve med EXT3 som filsystem da. Greit at HDD'ene ikke blir sprengt heller da. Har jo alt jeg trenger + litt bull på maskinen nå, så det burde vel gå fint. 28 %. Hva gjør jeg hvis jeg vil på Windows igjen da? (greit å bruke word på skolen. ) Endret 6. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Ingen swap partisjon? 7014900[/snapback] Nei, burde jeg det? EDIT: 90 %. Gleder meg til å prøve det ut på full speed. Blir konge. Hvor kan jeg finne XGL? Er det vanskelig å installere? Endret 6. oktober 2006 av tissedam Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Man burde, men må ikke, men det kan du ordne når du kommer inn i linux Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Da er jeg på Ubuntu. Helt vilt hvor mye bedre det er enn Windows, uten å ta diskusjonen opp her, nå. Lomz, hvordan fikser jeg det med den vekselfilen, eller hva det var. Tusen takk for all hjelp, litt til nå, så er vi i mål! Mulig å få XGL også? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke jeg god nok på dessverre, men kanskje andre her som kan? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke jeg god nok på dessverre, men kanskje andre her som kan? 7015063[/snapback] Men det med vekselfilen. Du sa jo at jeg kunne gjøre det i Ubuntu ved en senere anledning. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke jeg god nok på dessverre, men kanskje andre her som kan? 7015063[/snapback] Men det med vekselfilen. Du sa jo at jeg kunne gjøre det i Ubuntu ved en senere anledning. 7015135[/snapback] Ja, du kan endre partisjoneringen på 22gb slik at du har en vekselpartisjon også, men da med feks bare 21gb ledig. Men det vet jeg ikke helt hvordan gjøres så det med å nesten hjelpes til av noen mer erfarne. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Fikk ikke tatt bildet. Kom slik "det er ike valgt en vekselfil. bla bla bla, systemet kan gå veldig treigt" og sånt.. Beklager, trodde det var det bildet som ble postet her. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er ikke jeg god nok på dessverre, men kanskje andre her som kan? 7015063[/snapback] Men det med vekselfilen. Du sa jo at jeg kunne gjøre det i Ubuntu ved en senere anledning. 7015135[/snapback] Ja, du kan endre partisjoneringen på 22gb slik at du har en vekselpartisjon også, men da med feks bare 21gb ledig. Men det vet jeg ikke helt hvordan gjøres så det med å nesten hjelpes til av noen mer erfarne. 7015142[/snapback] Okei. Går greit med 1 GB mindre. Vet noen hvordan det gjøres? Og hvordan jeg får tak i XGL? Og hvordan jeg setter en egen side som startside i FireFox? Kommer ikke inn i Properties. Valget er borte fra Tools-menyen. Lenke til kommentar
Canute Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Edit -> Preferences For å ha XGL må du først innstallere grafikkort drivere. Du finner massevis av guider på www.ubuntuforums.org Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Edit -> Preferences For å ha XGL må du først innstallere grafikkort drivere. Du finner massevis av guider på www.ubuntuforums.org 7015289[/snapback] Ligger under edit den ja. Tricky dette her med Ubuntu. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Ubuntuguide.org er også fin, særlig bør du se på Easyubuntu og Automatix Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Ubuntuguide.org er også fin, særlig bør du se på Easyubuntu og Automatix 7015372[/snapback] Riktig. Sett mye på den siden, skal du tro. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er bra Bør kanskje bytte emnetittel nå? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er bra Bør kanskje bytte emnetittel nå? 7016745[/snapback] Ja, problemet er løst. Takk for all hjelp, spesiellt fra deg Lomz. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Bare en glede 7016759[/snapback] Ny sig også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå