Navyshark Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Eg har eit problem. Uansett kva spel eg skal spele byrjar det å hakke. Eg trur ikkje det er hakking grunna lite system resursar med tanke på mine specs. Det er slik at når eg startar eit spel tek det 1 sekund så stoppar det 10ms så går det i eit sekund deretter 10ms stopp. Slik gjer det heile tida. Er det nokon som har hatt dette problemet eventuelt veit kva som kan vere feil? Dersom eg restartar og byrjar spelet rett etter restartinga. Fungerar det heilt fint. Men dersom eg gjer noko får eg startar spelet får eg same problemet. Edit: Dei som hadde editert meg hadde skrive overskrifta på bokmål. :@ _________________ Pentium 4 2.4 @ 2.8 512 MB Samsung PC2700 DDR Cheiftec dragon silver bigtower MSI 845PE Max2-fir Ge force 4MX 440 (7200 3D marks) (ATI radeon 8500 er undervegs) [ Denne Melding var redigert av: Navyshark på 2002-11-04 22:18 ] Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 har du prøvd å slå av antivirus programmet ? Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 antivirus og spill samtidig skal ikke være noe problem med P4 2,8 og 512 DDR. har xp2000+ og 512 DDR, kan kjøre både antivirus og all slags spill samtidig. Lenke til kommentar
Snask Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 smell inn de nyeste detonator driverne. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Når du har problemer med et spill så avslutt dette og gå inn i "windows task manager". Der burde du kunne se et eller flere programmer som bruker noe systemresurser som det ikke burde brukt. Grafikkortet ditt er jo ingen direkte raser som er beregnet for krevende spill... :wink: [ Denne Melding var redigert av: John_^ på 2002-11-03 22:55 ] Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Skift skjermkort det går ikke å spille på den møkka der har hatt det selv Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 3. november 2002 Del Skrevet 3. november 2002 Hei! Du kan prøve dette også. Var borti samme problem etter at jeg installerte et Thrust 10/100Mbit nettverks kort for noen år siden. Om du -har- nettverkskort som ikke er kobblet til noen hub/adsl eller lignende, ta å deaktiver det i "egenskaper for system". Håper det hjalp :smile: Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 Har integrert nettverks kort. Brukas til internett acsess.... Har dei nyaste detonator drivarane.... Har slått av Norton.... Kortet er ein reser... Eller ikkje heilt men det skal vere bra nok til å kjøre CS og liknande... Det har eg kjøyrd på integrerte 8 MB skjermkort. Det minnar stygt om lagg. Men det verkar usansynleg at så elendige spel som Halflife og Deltaforce skal hakke på mitt system.... Har bestilt Radeon 8500 Lenke til kommentar
Play535 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Prøv å (hvis det er veldig viktig) formatèr harddisken og legge alt inn på nytt igjen... (for noen tar det bare 3-4 timer. Eller prøv å bruke en av de gamle driverene. Eller installèr driverene på nytt. Eller hent Radeon 8500 på posten... Your choice... Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hva slags harddisk har du? Det høres litt ut som hardisklesehakking. Kan det være det? Lenke til kommentar
joac Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Å svare at det er skjermkortet, på den maskina er jo i beste fall en demonstrasjon av uvitenhet(selv om du har hatt det kortet) Selv tusler min gamle Athlon 800Mhz rundt sammen med mitt gamle geforce256 og leverer vel rundt 3500 i 3dmarks, og selv om Mafia ikke akkurat går helt smooth i 1024x noe så går det ihvertfall så bra at jeg ikke gidder å spille det i noen lavere oppløsning..(Og cs er jo en helt annen sak) Som noen andre har vært inne på så kan nok en formatering løse problemet, da det virker som om systemet ditt oppfører seg underlig. Prøv så litt frem og tilbake med forskjellige drivere samt legg til annen hardware gradvis, så finner du kanskje ut hva som forårsaker det Ellers er vel ikke Delta Force(1og2) spesielt avhengige av 3dkortet ditt uansett. Delta force 1 har såvidt jeg husker ingen støtte for 3dkort, mens delta force 2 bruker det i svært begrenset grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå