iknowlittle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 lomz your`da man ! gleder meg stort , blir det noe skrivebordsmiljø tråd ?? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 lomz your`da man ! gleder meg stort , blir det noe skrivebordsmiljø tråd ?? 7077645[/snapback] Er i tankeboksen, problemet mitt er foreløpig min begrensede erfaring i Linuxverdenen. Det er ikke mange månedene siden jeg byttet over, og har kun prøvd Gnome og KDE. Så det måtte være nødvendig med engasjement fra de litt mer erfarne her inne i såfall. Men ja, jeg har lyst til at det skal være en skrivebordsmiljøtråd også, Jeg tror det kan bli bra med litt strukturering av informasjonen her inne, særlig med tanke på ditt initiativ (distrotråden) Lenke til kommentar
iknowlittle Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2006 du har kommet lengre enn meg på det med GUI jeg har GNOME som det eneste , har også innstallert flux /ubuntu men der har jeg ikke skjønt noe enda ... har ikke gitt meg enda da .. jeg tror ellers at tråden om GUI passer veldig godt ilag med distrotråden da de utfyller hverandre på en måte . Selv går jeg med tanken om å lage en sikkerhets og rettighets tråd som tar for seg riktig bruk av brukere og grupper + rettighetene det er fornuftig og gi til hvilken gruppe . her er jeg også veldig avhengig av "de store gutta" , men det er vel også et viktig tema . Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hmmm, kanskje denne hadde vært fin å legge til i Distrotråden: http://www.zegeniestudios.net Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 hmmm, kanskje denne hadde vært fin å legge til i Distrotråden: http://www.zegeniestudios.net 7186408[/snapback] Hvis noen skriver om den, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå