Gå til innhold

SE K610i - Zoom ved foto

j8rn

Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver zoom-knappene under foto, men får melding om at det ikke er mulig i denne modusen. Trodde hadde "standard modus". Når jeg velger 4 bilder fortløpende eller video, er det plutselig mulig å zoome.

Hva kan jeg gjøre for å zoome et vanlig bilde?

/Jørn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Prøver zoom-knappene under foto, men får melding om at det ikke er mulig i denne modusen. Trodde hadde "standard modus". Når jeg velger 4 bilder fortløpende eller video, er det plutselig mulig å zoome.

/Jørn

7009886[/snapback]

Det veit jeg faktisk ikke, for har det samme probleme selv og jeg syns det er dårlig hvis det ikke går å zoome! for det er jo en gangske ny tlf. hmmm!

Men har du opplevd att bluethooten plutselig ikke virker som den skal? for jeg får plutselig ikke sendt med den:S

Lenke til kommentar
Hei!

/Jørn

7009886[/snapback]

Det veit jeg faktisk ikke, for har det samme probleme selv og jeg syns det er dårlig hvis det ikke går å zoome! for det er jo en gangske ny tlf. hmmm!

Men har du opplevd att bluethooten plutselig ikke virker som den skal? for jeg får plutselig ikke sendt med den:S

7014719[/snapback]

Blåtann funker flott. Har brukt den en del også, så det må være noe med din kanskje? Men den er en rar blinking på skjermen noen ganger. Skjermen slår seg på en måte av, og så rett på igjen. Det kan f eks skje midt i sending av en sms. Upraktisk. Men det er bare snakk om 1 sekund.

Lenke til kommentar
Blåtann funker flott. Har brukt den en del også, så det må være noe med din kanskje? Men den er en rar blinking på skjermen noen ganger. Skjermen slår seg på en måte av, og så rett på igjen. Det kan f eks skje midt i sending av en sms. Upraktisk. Men det er bare snakk om 1 sekund.

7048821[/snapback]

Det med skjermen skal ikke være slik. Dra tilbake til forhandleren hvor du kjøpte den, og de de få det fikset...

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Tror det er sånn på SonyEricsson telefoner at man ikke kan zoome med beste oppløsning. Du må sette ned oppløsningen, og da skal det gå an å zoome. Men dte går altså ikke i den beste oppløsninga (1600x1200 eller hvor mye det er)

EDIT:

Sånn var hvertfall min gamle K700i.

Endret av MobilKnut
Lenke til kommentar

og dette betyr kanskje at det er en digital zoom, og ikke en optisk zoom, og da er det jo mye bedre å redigere bildet i ettertid i et fotoprogram. men mobilbilder blir kanskje mest brukt til å sende andre på mms og sånt, og da er det jo litt irriterende. har ikke satt meg så inn ihvordan digital zoom fungerer, men man forstørrer vel bare bildet og da har kanskje SE gjort sånn at oppløsningen også da øker idet du zoomer? i tilfelle kan jeg jo skjønne at det ikke går an å zoome i høyeste oppløsning...

Lenke til kommentar
Det stemmer at det er digital zoom på nesten alle mobiler (i hvertfall i Norge) nå ja (med 2-3 unntak eller no).

7063919[/snapback]

Hva er det du sier basert på?

Mobilene i Norge er som regel ikke laget i Norge og du finner dem i de fleste andre land. Mobiler er relativt like hverden over.

Lenke til kommentar
Du velger bildeoppløsning til f.eks "VGA". Da skal du kunne zoome med tallene 3 og 6 :)

7056538[/snapback]

Takk takk! nå fant jeg ut det å! for det er gangske rart hvis det ikke går å zoome! det er dere sikkert enig i og?

7079391[/snapback]

Selvfølgelig ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...