grkje Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Vil kjøpe my mobil, men er usikker på hvilken jeg skal velge. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ja-profesjonell. -GPRS: nei -EDGE: nei -Email klient:nei Form: -Klapp, men ikke et "must" -Vekt: ikke viktig Skjerm: Fargeskjerm. Pris: Jeg har mellom 0 og 3000 kroner til rådighet. Med abonnementsbinding: nei Diverse: -Merke: Åpent for det meste, men har vært misfonøyd med kalenderen på Sony Ericson 500i. -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Symbian: nei -Infrarød port:Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Internminne: Må være plass til en del bilder og musikk -Minnekort?:(Ja/nei). -MP3: Ja -Radio:Ja -UMTS: nei -Triband: nei -wLAN: nei - Mulighet for GPS: nei -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Ringer og sms'er mye. Vil i tillegg ha en mobil som jeg kan spille musikk (mp3 og radio) på og som tar gode biler. En god kalender er også viktig! Lenke til kommentar
Datacalibel Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Siden batteritid er viktig så må det vel bli noe fra SE! Vet ikje korsn kalenderen er på W700/800i er, men det er en helt grei tlf, god å taste me, god musikkavspiller, bra batteri osv Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 W810i har jeg hatt ca en måned nå, og er veldig fornøyd. Denne støtter vel kravene dine godt, bortsett fra kalenderen. Er jo kalender der, men den er enkel som på 500i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå