Nesredna Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvorfor må det spilles så jævla høyt? Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen? Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset... Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom.... Ja jeg er litt gretten nå. Bortsett fra det Great LAN! Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) er så enig. HERREGUD så høy musikk det er. Både om kvelden og om morran. BRENN! HØR DEN BASSEN! RISTER I KROPPEN Endret 5. oktober 2006 av astradoz Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, ble faktisk utrolig irritert på det jeg også. For min del kunne det gjerne vært helt uten musikk. Den høye musikken gjør det mindre sosialt, man klarer jo ikke snakke med hverandre. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 tror ikke det er oss på scena der skal klage så mye på ikke det at vi ikke spiller høyt, men det er deltagerne med masse høytalere som lager ganske mye lyd rett meg hvis jeg tar feil mvh michael Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) tror ikke det er oss på scena der skal klage så mye på ikke det at vi ikke spiller høyt, men det er deltagerne med masse høytalere som lager ganske mye lyd rett meg hvis jeg tar feil mvh michael 7009840[/snapback] Forstå meg rett, klager ikke på musikken, men nivået på musikken. TG hadde en lur løsning med sovetelt og at man hadde der anledning til å legge seg et godt stykke unna høyttalere, og der var det TYST fra scenen sin side som regel. Og deltagerenes høyttalere bråker ikke like mye som scenen sine Endret 5. oktober 2006 av MT5Knugen Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 fra 3 til 10 er vi stille og har absloutt ikke full rulle resten av dagen hmm, husker faktisk ikke at scenen har bråkt så mye idag, bare under shows og lydtest + ett par perioder med film på storskjerm/musikk Lenke til kommentar
Nesredna Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) fra 3 til 10 er vi stille og har absloutt ikke full rulle resten av dagen hmm, husker faktisk ikke at scenen har bråkt så mye idag, bare under shows og lydtest + ett par perioder med film på storskjerm/musikk 7009914[/snapback] All trancen som ble spilt i hele natt? dette kan jo også ha vært deltakere, men da må de ha noen sinnsykt bra høyttalere som de har gjemt godt. Endret 5. oktober 2006 av MT5Knugen Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Velkommen til LAN, du er IKKE her for og sove.... MT5Kungen, du har ikke noe og klage over. Lydnivået er LAVT her iforhold til andre lan! Og mellom 03-08/10 så er det demping av musikk.. Ellers er det full rulle resten av døgnet! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) All trancen som ble spilt i hele natt? dette kan jo også ha vært deltakere, men da må de ha noen sinnsykt bra høyttalere som de har gjemt godt. 7009959[/snapback] deltagere er ganske sikker husker faktisk ikke at det var høyt støy nivå i nærheten av meg(Sitter ved scenen). edit: så du edita de høytalerne som er "gjemt" er der,,, har 3-4 større anlegg på min høyre side nå, de største flytta seg lengts unna sove delen for at dere skulle få sove:) men ansyways: ørepropper ftw! Endret 5. oktober 2006 av disco808 Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Var ute og gikk i sta. Da syns jeg alt hørtes ut som "jalla trance". Arbeiderene og bussene hadde bra trance. Hehe. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Gruppa er nok grei nok den(er på idag, torsdag 10og utover) for dem som liker slik musikk. På TG 06 hadde vi supermario musikk i 3timer.. Det var RÅTT! Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 hehe, kan tenke meg det jeg går og spør chiefen min etter på om jeg kan sette på litt musikk av mario typen, Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 personlig våknet jeg av en forferdelig gummibjørn-sang, bandet som spiller nå er gode, men jeg får vondt i hodet, og det dirrer i kroppen når bassen kommer, hadde ikke hatt noe imot hvis dere hadde dempet lyden litt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor må det spilles så jævla høyt?1. Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen? 2. Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset... Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere 3. samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom.... Ja jeg er litt gretten nå. Bortsett fra det Great LAN! 7009731[/snapback] 1. Det var ikkeNOE om natta, det var faktisk et anlegg på høyresiden av scena, jeg var utrolig irritert på de jeg og! Om morgenen, det var etter ti, så vet jeg ikke hvorfor. Våknet av det selv Og det var utrolig digg, høyttalerne spilte ikke på fullt heller Som jeg fikk med meg. 2. Fra etter showet på scenen var slutt til klokka var ti, var det ikkenoe fra oss. 3. Vi gjorde ikke det, sier det igjen. Lenke til kommentar
kvamic Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvorfor må det spilles så jævla høyt?1. Hvorfor ble det kjørt musikk midt på natta med påfølgende basstester om morgenen? 2. Hva med å respektere at folk vil sove? Jeg hadde vertfall litt trøbbel med å sove godt i det maset... Poenget med soveområdet mister vel litt av poenget? Skjønner det for sikkerhetens skyld, men når det skal dundres musikk av fjortisser som shower off sine skurrende 1000kr`s høytallere 3. samtidig som scenen spiller trance hele natta gjennom.... Ja jeg er litt gretten nå. Bortsett fra det Great LAN! 7009731[/snapback] 1. Det var ikkeNOE om natta, det var faktisk et anlegg på høyresiden av scena, jeg var utrolig irritert på de jeg og! Om morgenen, det var etter ti, så vet jeg ikke hvorfor. Våknet av det selv Og det var utrolig digg, høyttalerne spilte ikke på fullt heller Som jeg fikk med meg. 2. Fra etter showet på scenen var slutt til klokka var ti, var det ikkenoe fra oss. 3. Vi gjorde ikke det, sier det igjen. 7011349[/snapback] if u cant take it rent an hotell. ore learn to handel the true spirit of LAN. lite soving høy musikk osv. skal ikek være no sån som dreamhax dritt mere som tg ftw Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det er nok ikke oss i EVENT dere skal klage på. Klag på jyplinger med CW-høyttalere som penisforlengere som MÅ spille ræva musikk for å rettferdiggjøre sin egen tapertilværelse. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg sov med ørepropper, og allikavel hørte jeg den jævla technoen om morgenen. Selv om det er lov, så er det ikke nødvendig å spille grusom musikk 2 sekunder over 10 ... Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Forstå meg rett, klager ikke på musikken, men nivået på musikken. TG hadde en lur løsning med sovetelt og at man hadde der anledning til å legge seg et godt stykke unna høyttalere, og der var det TYST fra scenen sin side som regel.Og deltagerenes høyttalere bråker ikke like mye som scenen sine 7009860[/snapback] Deltakere som lager bråket. Ta deg en runde å se på di forskjellige anleggene.. og grunnen til at du hører ting bedre her er at denne hangaren er mindre enn vikingskipet .. og er formet annerledes. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Hva er det som er der nå da? Unnskyld meg, men jeg skjønner ikke helt hvorfor vi må ha så mye lyd her. Lyd som ikke så mange bryr seg om. Endret 7. oktober 2006 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Steina Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sjønner ikke. Jeg la meg 4-tiden i gårnatt, og sto opp av meg selv i 12-tiden. Uansett, spill mere none-trance musikk (altså annet ann trance) Hva med noe "skikkelig" musikk som BF:V musikken, Dark & R-Win, JerryC, The Beach Boys, ect? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg