Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Aalton har allerede svart på dette: aa så det skal komme 2 nye og , hvilke kategorier er det snakk om ?? 7009905[/snapback] Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt. 7009931[/snapback] Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Aalton har allerede svart på dette: aa så det skal komme 2 nye og , hvilke kategorier er det snakk om ?? 7009905[/snapback] Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt. 7009931[/snapback] 7021819[/snapback] Så ikke det jeg. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jaja.. er ikke så veldig in i dette forumet enda, men er helt sikker på at du var en god moderator! Men hva skjer med skribentstillingen på Wii-FAN nå? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Kommer til å savne Orresnei som mod, men han skal jo fortsatt være kul bruker. Orresnei teh rox. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2006 At Orresnei har forlatt oss er synd og vi håper han kommer tilbake ved en senere anledning, kanksje når TWFA velger å pensjonere seg Men fra spøk til relvolver så trenger vi ikke å starte opp diskusjoner og slikt i denne tråden om avatarer og slikt. Stenger denne nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg