Gå til innhold

Orresnei har trukket seg


Anbefalte innlegg

Jeg skriver da ingen krim  :dontgetit:

 

Det er forumet som skriver den, jeg bare våkner om morgenen og der ligger den klar på maskinen.

 

Blir uansett spennende dette her, Orresnei var jo vital i løsningen av den første. Dette blir vel som om CTU skal klare seg uten Jack Bauer.

7010726[/snapback]

Det der med at det faktisk ikke er du som skriver den krimmen var nytt for meg, må vel være litt creepy? Er du kanskje en slags profet av noe slag? :hmm:

 

CTU? Jack Bauer? Løsningen kom jo i en mer Hercule Poirot -setting da. Så blir vel heller hvordan Poirotbøkene hadde klart seg uten Hercule Poirot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen.

 

 

Veni Vidi Vici

7010390[/snapback]

Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! :)

 

Jeg er da ikke ukjent_bruker. Det er en grunn til at han er en ukjent bruker og ikke en ukjent moderator. ;)

 

Men vi skal komme til bunns i dette her og det hele vil nok løse seg i krimmen. Men ditt forsøk på å rette søkelyset mot meg er mystisk. Muligens vi må sjekke deg litt nærmere :hmm:

 

Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod.

7010623[/snapback]

 

En vanlig bruker kan ikke poste i stengte tåder, så lenge han ikke får moderatorkrefter. Jeg stemte i hvert fall på deg i "Hvem stjal siste ordet"-tråden, men nok om det, før vi går for mye OT. :)

 

Siden jeg poster igjen her, kan jeg ønske lykke til, Orresnei for andre gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Snorre, why, why, why? :cry::cry:

 

Jaja, gleder meg til å se deg som vanlig bruker :tease:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Takk for alle nye fine ord. Har for det meste vært kjekt å passe på dere. Håper dere fortsatt har den samme respekten for meg selv om jeg ikke lengre er brukermoderator.

7016265[/snapback]

I kursiv: Hva skal det bety?? :p

 

I bold: Glem det.. Neida :p

 

Synd at du slutter.. Lykke til med skolen!

Lurer på hvem de to neste blir.. :hmm:

 

Endret: Quote-trøbbel :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Håpar det skjer snart, det har blitt veldig mykje arbeid for moderatorane i det siste. Samfunnskategorien står for mykje av arbeidet.

7021762[/snapback]

Ja, er spent på å se hvem som er den heldige "vinner" av moderatorjobben.

 

Skal de "ansette" moderatorer på andre ketegorier enn spill også?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...