TSP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg skriver da ingen krim Det er forumet som skriver den, jeg bare våkner om morgenen og der ligger den klar på maskinen. Blir uansett spennende dette her, Orresnei var jo vital i løsningen av den første. Dette blir vel som om CTU skal klare seg uten Jack Bauer. 7010726[/snapback] Det der med at det faktisk ikke er du som skriver den krimmen var nytt for meg, må vel være litt creepy? Er du kanskje en slags profet av noe slag? CTU? Jack Bauer? Løsningen kom jo i en mer Hercule Poirot -setting da. Så blir vel heller hvordan Poirotbøkene hadde klart seg uten Hercule Poirot? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen. Veni Vidi Vici 7010390[/snapback] Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! Jeg er da ikke ukjent_bruker. Det er en grunn til at han er en ukjent bruker og ikke en ukjent moderator. Men vi skal komme til bunns i dette her og det hele vil nok løse seg i krimmen. Men ditt forsøk på å rette søkelyset mot meg er mystisk. Muligens vi må sjekke deg litt nærmere Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod. 7010623[/snapback] En vanlig bruker kan ikke poste i stengte tåder, så lenge han ikke får moderatorkrefter. Jeg stemte i hvert fall på deg i "Hvem stjal siste ordet"-tråden, men nok om det, før vi går for mye OT. Siden jeg poster igjen her, kan jeg ønske lykke til, Orresnei for andre gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lykke til med skolen! Smart valg! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Lykke til med skolen! Smart valg! 7011157[/snapback] Jo takk. Skal forsøke å få så gode karakterer som jeg kan. Ligger forløplig meget godt ann i både markedsføring og matematikk. Må bli mer aktiv i timen i norsk, historie og sosialkunnskap. Ellers går det faktisk bra. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Merkelig hvordan du får meg til å føle meg gammel, bare ved at du nevner fag som heter noe annet enn de gjorde i fjor osv. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Neeeei, ikke Orresnei! Vel, jeg får vel ønske deg lykke til med skolen og slikt; så, lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Snorre, why, why, why? Jaja, gleder meg til å se deg som vanlig bruker Endret 6. oktober 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du var en bra moderator, Orresnei. Håper vi ser deg tilbake en gang! Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Bon voyage on your future endeavours, Orresnei. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Takk for alle nye fine ord. Har for det meste vært kjekt å passe på dere. Håper dere fortsatt har den samme respekten for meg og andre brukere selv om jeg ikke lengre er brukermoderator. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Takk for alle nye fine ord. Har for det meste vært kjekt å passe på dere. Håper dere fortsatt har den samme respekten for meg selv om jeg ikke lengre er brukermoderator. 7016265[/snapback] I kursiv: Hva skal det bety?? I bold: Glem det.. Neida Synd at du slutter.. Lykke til med skolen! Lurer på hvem de to neste blir.. Endret: Quote-trøbbel Endret 6. oktober 2006 av Haakon* Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nå begynner vi å være skikkelig ekkel med Orresnei!! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Trist. Lykke til videre! Smart valg.. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Besynderlig, ja besynderlig.. Orresnei du var utrolig flink, veldig aktiv og Du er alltid i overalt.. Ja lykke til! PS skole suger Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 All lykke til videre Snorre. Du vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt uansett du. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nå begynner vi å være skikkelig ekkel med Orresnei!! 7017432[/snapback] Så slem du er! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Trist du var jo ein veldig flink moderator. Men det blei ein feil prioritering då surfe forum er kjekkare enn skulearbeid Bare gled deg til høgskule, du vil kose deg mykje meir med utdanning om du velgjer det rette studiet og då blir forum automatisk litt nedprioritert Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Orresnei var en dyktig moderator. Han var (og fortsatt er) en erfaren person innen spill og konsoll. Synes det var synd at du sluttet, men det er snakk om prioritering, ja. Når velger forumstyret ny(e) moderator(er)? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Håpar det skjer snart, det har blitt veldig mykje arbeid for moderatorane i det siste. Samfunnskategorien står for mykje av arbeidet. Endret 7. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Håpar det skjer snart, det har blitt veldig mykje arbeid for moderatorane i det siste. Samfunnskategorien står for mykje av arbeidet. 7021762[/snapback] Ja, er spent på å se hvem som er den heldige "vinner" av moderatorjobben. Skal de "ansette" moderatorer på andre ketegorier enn spill også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg