ZenCo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg forslår at Zeph kommer inn! Han er sinnsykt aktiv, har peiling, er seriøs, dog med humor! Takk for alt , Snorre! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Joda, bare hyggelig. Har hatt mange fine stunder som brukermoderator. Er alikevel glad for at jeg slipper å moderere innlegg skrevet av enkelte brukere. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er moderat en jobbstiling, eller er det bare en hobby ? Syns dere tok det så seriøst når en moderat sluttet. 7010146[/snapback] Brukermoderatorene er vanlige brukere som bryr seg om samfunnet her og dermed har modereringen som en hobby Lenke til kommentar
ukjent bruker Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen. Veni Vidi Vici Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Er moderat en jobbstiling, eller er det bare en hobby ? Syns dere tok det så seriøst når en moderat sluttet. 7010146[/snapback] Brukermoderatorene er vanlige brukere som bryr seg om samfunnet her og dermed har modereringen som en hobby 7010386[/snapback] Go4Zeph! Han må da være nestemann på lista! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Endelig! Neida...men vi overlever nok :!: Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Virkelig trist dette her, en fin gutt som har stått på. Håper du blir lurt tilbake til mod ved en senere anledning. Både deg og senior Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe. Da skulle du hørt kommentaren til min far da jeg fortalte ham om min resignasjon. *Kanskje jeg skulle blitt moderator igjen jeg da?* Hehe. Nei, han jobber og sliter så det tar nok lang tid før han noen sinne blir moderator igjen. Er lov å hope da. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Vel vel, jeg får vel bare akkseptere endringene, synd dog at det går utover en del av en plan jeg har og at Dotten må skrive om litt på krimmen sin... Hmm, jeg ser nå at ukjent_bruker har svart her, ante meg at han hadde noe med dette å gjøre. Endret 5. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Synn Orresnei.. Men hvem faen er ukjent_bruker? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Det jeg lurer litt på er hvem faren til Orresnei er, det virker som om alle vet det. Uansett, av det jeg har sett har jeg sett en rettferdig moderator med humor, men det er kanskje ikke så dumt å prioritere skolegangen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Faren min er brukeren tom waits for alice, også kjent som TWFA, her på forumet. Hyggelig kar stort sett Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ahh, så det er sånn det henger sammen. Familemedlemmer på forum og sånt er alltid fengslende interessant. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Hehe joda. Var jo originalt jeg som tipset ham om forumet. Tok ikke lange tiden før han ble aktiv i politikk, religion og samfunn-kategorien. ikke mye senere ble han moderator. Etter en stund ble jeg også moderator. Så forumet har hatt to hele generasjoner med moderatorer^^. Så ga han seg etter en stund som moderator. Noe jeg også har gjrot nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen. Veni Vidi Vici 7010390[/snapback] Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! Eherm! *forbereder takle.. tael.. tale, for Orresnei* Til Orrresnei.Som moderator har du gjort en god jobb! Du har vært her i både onde og gode dager... Eller var det omvendt? Ehem.. Ja.. Glem det! Lykke til som vanlig bruker! *skrevet i kjedsomhet* Håper du holder deg snill som alltid, og ikke får warn! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Warn har jeg nok ikke lyst på nei. Tror jeg skal greie å holde meg på matten. Man kan dog aldri vite. Takk for tale. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen. Veni Vidi Vici 7010390[/snapback] Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! Jeg er da ikke ukjent_bruker. Det er en grunn til at han er en ukjent bruker og ikke en ukjent moderator. Men vi skal komme til bunns i dette her og det hele vil nok løse seg i krimmen. Men ditt forsøk på å rette søkelyset mot meg er mystisk. Muligens vi må sjekke deg litt nærmere Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod. 7010623[/snapback] Så setningen din skapte jo veldig mye mening? @Dotten: Blir det ikke litt strev med at du må skrive om krimmen din da? Eller er dette helt etter planen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod. 7010623[/snapback] Så setningen din skapte jo veldig mye mening? @Dotten: Blir det ikke litt strev med at du må skrive om krimmen din da? Eller er dette helt etter planen? 7010650[/snapback] Jeg skriver da ingen krim Det er forumet som skriver den, jeg bare våkner om morgenen og der ligger den klar på maskinen. Blir uansett spennende dette her, Orresnei var jo vital i løsningen av den første. Dette blir vel som om CTU skal klare seg uten Jack Bauer. Regner med at TWFA er nødt til å ta på seg modhansker igjen nå som Orresnei er vanlig bruker, blir sikkert bare mye bråk med han når eksamensstresset tar overhånd at vi trenger den ekstra hjelpen. Orresnei; Hva er så planen for deg etter Videregående? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nei, jeg har to hovedideer nå. Enten studere siviløkonomi på NHH (Norges Handelshøyskole) eller et mediefag på UIB (Universitetet i Bergen). Synes filmproduksjon høres interessant ut. Samtidig har jeg alltid hatt lyst til å studere noe økonomi-greier. Man får se. Og der kom redigert-teksten opp ja. Den har jeg faktisk savnet. Endret 5. oktober 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg