Gå til innhold

Orresnei har trukket seg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er moderat en jobbstiling, eller er det bare en hobby ? Syns dere tok det så seriøst når en moderat sluttet.

7010146[/snapback]

Brukermoderatorene er vanlige brukere som bryr seg om samfunnet her og dermed har modereringen som en hobby :)

7010386[/snapback]

Go4Zeph! Han må da være nestemann på lista! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel vel, jeg får vel bare akkseptere endringene, synd dog at det går utover en del av en plan jeg har og at Dotten må skrive om litt på krimmen sin... :wee:

Hmm, jeg ser nå at ukjent_bruker har svart her, ante meg at han hadde noe med dette å gjøre. :hrm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Hehe joda. Var jo originalt jeg som tipset ham om forumet. Tok ikke lange tiden før han ble aktiv i politikk, religion og samfunn-kategorien. ikke mye senere ble han moderator. Etter en stund ble jeg også moderator. Så forumet har hatt to hele generasjoner med moderatorer^^. Så ga han seg etter en stund som moderator. Noe jeg også har gjrot nå.

Lenke til kommentar
En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen.

Veni Vidi Vici

7010390[/snapback]

Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! :)

Eherm! *forbereder takle.. tael.. tale, for Orresnei*

Til Orrresnei.

Som moderator har du gjort en god jobb!

Du har vært her i både onde og gode dager... Eller var det omvendt?

Ehem.. Ja.. Glem det! Lykke til som vanlig bruker!

*skrevet i kjedsomhet*

Håper du holder deg snill som alltid, og ikke får warn! ;)

Lenke til kommentar
En ute, flere gjenstår. Les mine ord; Dette er bare begynnelsen.

Veni Vidi Vici

7010390[/snapback]

Hei, Dotten! Så hyggelig at du stakk innom! :)

Jeg er da ikke ukjent_bruker. Det er en grunn til at han er en ukjent bruker og ikke en ukjent moderator. ;)

Men vi skal komme til bunns i dette her og det hele vil nok løse seg i krimmen. Men ditt forsøk på å rette søkelyset mot meg er mystisk. Muligens vi må sjekke deg litt nærmere :hmm:

Og nok om det, dette er en tråd dedikert til en fin mod som ikke lenger er mod.

Lenke til kommentar

7010623[/snapback]

Så setningen din skapte jo veldig mye mening? :wee:

@Dotten: Blir det ikke litt strev med at du må skrive om krimmen din da? Eller er dette helt etter planen? :tease:

Lenke til kommentar

7010623[/snapback]

Så setningen din skapte jo veldig mye mening? :wee:

@Dotten: Blir det ikke litt strev med at du må skrive om krimmen din da? Eller er dette helt etter planen? :tease:

7010650[/snapback]

Jeg skriver da ingen krim :dontgetit:

Det er forumet som skriver den, jeg bare våkner om morgenen og der ligger den klar på maskinen.

Blir uansett spennende dette her, Orresnei var jo vital i løsningen av den første. Dette blir vel som om CTU skal klare seg uten Jack Bauer.

Regner med at TWFA er nødt til å ta på seg modhansker igjen nå som Orresnei er vanlig bruker, blir sikkert bare mye bråk med han når eksamensstresset tar overhånd at vi trenger den ekstra hjelpen.

Orresnei; Hva er så planen for deg etter Videregående?

Lenke til kommentar

Nei, jeg har to hovedideer nå. Enten studere siviløkonomi på NHH (Norges Handelshøyskole) eller et mediefag på UIB (Universitetet i Bergen). Synes filmproduksjon høres interessant ut. Samtidig har jeg alltid hatt lyst til å studere noe økonomi-greier. Man får se.

Og der kom redigert-teksten opp ja. Den har jeg faktisk savnet. :love:

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...