Gå til innhold

Orresnei har trukket seg


Anbefalte innlegg

Etter en trofast stund hos oss i diskusjon.no har nå Orresnei valgt å trekke seg tilbake fra moderator-stillingen og er nå blitt degradert etter ønske fra han selv.

 

Han går siste året på vidregående og ønsker å prioritere skolen mer, så han blir altså en del mindre aktivpå forumet enn han nå er.

 

Vi ønsker han lykke til vidre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man skal ikke s bort ifra at jeg kanskje søker stillingen i framtiden om det blir aktuelt. Man får nesten se det litt ann som det kommer.

 

Etter at jeg har trukket meg er det bare ttt(mod) og TST (admin) som er aktiv i spill-kategoriene. Jeg anbefaler noen som er aktive der til å søke.

 

Ellers må jeg få takke for fine svar. Det er hyggelig å se at brukerene her synes at jeg har gjort en god jobb. Prøvde jo så godt jeg kunne. Nå er det over for nå. Så får man se hva som skjer.

Lenke til kommentar
aa så det skal komme 2 nye og , hvilke kategorier er det snakk om ??

7009905[/snapback]

Som sagt vil dette bli "globale moderatorer" det er snakk om å få inn litt annet kjønn i rekke nav moderatorer så jeg tror OT blir passet på like godt selv etter Orre. sin avgang, men hvem og hvor, og hva vil jeg komme tilbake med når de er valgt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...