RakaPung Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Dette er seedingen til Counter Strike 1.6 compo. 1 Power Word: Snakkes 2 Global Gaming 3 Xprez 4 Highscore 5 Gco 6 Slakkt 7 Athronic 8 Cqa 9 Clutchplay 10 aBc 11 Ninjaz 12 CreamTeam 13 Dreamphaze 14 Nova.Esports 15 Nerd.no 16 Team-m00 Seeding er oppdatert men dette er midlertidig, pga påmelding stenger kl 9 fredags morgen. Sluttseeding vil bli lagt ut etterpåmelding er stengt. NB: Flere av lagene som står påmeldt har meldt avbud. Deriblandt playhard.se og salvation. Endret 5. oktober 2006 av RakaPung Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) ikke verst det der Endret 5. oktober 2006 av astradoz Lenke til kommentar
creAm-JASMIN Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) haha alltid whine på seedingen alltid noen som skal klage og er misfornøyde for at akkuratt deres lag ikke kom med. Om dere mener at dere er gode nok til å bli seedet så kommer jo dere gjennom single elimination lett.. vil ønske alle lykke til imorra =P Endret 5. oktober 2006 av creAm-JASMIN Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 sykt dårlig seeding ja....... bra de som har mekket den har peil Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) det e sånn det e! Endret 5. oktober 2006 av astradoz Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 TIL INFO: - Seedinga var midlertidig - Nummereringa var bare for å vise at det var 10 lag som var seeda - Vi jobber med å seedinga nå og det blir da i alt 16 lag (etter det jeg veit) som blir seeda. Så folkens; SLAPP AV plz Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) bra det var 16 lag da Endret 5. oktober 2006 av astradoz Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kan ikke si no sikkert om det blir 16 lag. Men jeg tror det blir det Sidemannen min sier i alle fall det... Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 er han admin da? 16 seeda lag er det som er best da.. ettersom det er endel gode lag her Lenke til kommentar
IronTurd Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er RakaPung som sitter å seeder i samarbeid med flere som kjenner til lagene. Jeg er da IronTurd som sitter ved siden av og lager brackets for CSS (vi har ikke seeda enda) Og vi sitter i Event: Compo Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er vel strengt talt bare Highscore og Xprez som burde vært seedet av de lagene der.. Skjønner at dere ville fylle opp ti plasser, men 16? Hvis det er type 80påmeldte teams så skjønner jeg det, er det færre så er det bare latterlig at det skal være så mange teams som er seedet når det virkelig ikke ligger noen virkelige prestasjoner igrunne for å få den seedingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg