Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

en kar påstar han hacker meg?


Anbefalte innlegg

hei!

jeg trenger litt hjelp her jeg kan altså ikke en dritt om hacking og sånt og gla fo det egentlig :thumbup: men da til spørsmålet: han sier han bruker dos

og noen av ordene han har sagt er: botnett,nettdos.

her er noen av tingene han har sagt han kan gjøre':

så jeg kan krasje linja di, dos er fra en server host eller data som er hjemme hos noen som ikke er annet enn windows eller linux på.

man kan ikke bare laste ned et programm å koble opp mot en ftp eller DNS

 

åltså jeg sjønner ikke noe av dette,men dos er vel ikke noe hacke prog vel-? der der jeg skriver kommandoer og sånnt det? :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei!

jeg trenger litt hjelp her jeg kan altså ikke en dritt om hacking og sånt og gla fo det egentlig :thumbup:  men da til spørsmålet: han sier han bruker dos

og noen av ordene han har sagt er: botnett,nettdos.

her er noen av tingene han har sagt han kan gjøre':

så jeg kan krasje linja di,    dos er fra en server host eller data som er hjemme hos noen som ikke er annet enn windows eller linux på.

man kan ikke bare laste ned et programm å koble opp mot en ftp eller DNS

 

åltså jeg sjønner ikke noe av dette,men dos er vel ikke noe hacke prog vel-? der der jeg skriver kommandoer og sånnt det? :thumbdown:

7009613[/snapback]

dos = denial of service.

så vidt jeg vet er det å overbelaste systemer.

mulig det er noen feil man kan utnytte når systemet er belastet, eller så er det kun at systemet kneler.

Lenke til kommentar

kan man spørre hvor trusselen kom fra da?

fikk du den på msn eller inne på et forum eller?

 

Så lenge du sitter bak en brannmur, er det liten sannsynlighet at han kommer inn på maskinen din.

 

Hvis du virkelig er bekymret, så er det jo ikke værre en å nappe ut støpslet noen timer.

 

Har du fast ip-adresse?

Lenke til kommentar

ok han går i 9klasse...så han er sikkert ikke admin over et botnett da?

så jeg har ingenting og frykte? jeg er jo ikke redd for og få virus på maskina mi for jeg formaterer jo bare,men vis han sprenger linja så blir det noe anet...men jeg har bedre linje en han da...han har 1,5mbit og jeg 3,2...:D

Lenke til kommentar
ok han går i 9klasse...så han er sikkert ikke admin over et botnett da?

så jeg har ingenting og frykte? jeg er jo ikke redd for og få virus på maskina mi for jeg formaterer jo bare,men vis han sprenger linja så blir det noe anet...men jeg har bedre linje en han da...han har 1,5mbit og jeg 3,2...:D

7010001[/snapback]

Wannabe haxx0r fyr :p Si at du har keylogger på han du, så blir han nødt til å formatere :p

Endret av tommy_89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...