Gå til innhold

dreamweaver:Hvorfor kan jeg ikke ta av fet skrift?

Anbefalte innlegg

Jeg har laga en layer og skal lime inn noe der..

Jeg skrev overskrifta med fet skrift, og når jeg limer inn eller skriver noe under får jeg ikke tatt bort den fete skriften.

En annen ting og.. når jeg skal ha en annen farge viser det fargen i dreamweaver, men i IE viser samme farge som alt anna. Dette skjer ikke alltid, bare av og til.. Er dette normalt?

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skrev overskrifta med fet skrift, og når jeg limer inn eller skriver noe under får jeg ikke tatt bort den fete skriften.

En annen ting og.. når jeg skal ha en annen farge viser det fargen i dreamweaver, men i IE viser samme farge som alt anna. Dette skjer ikke alltid, bare av og til.. Er dette normalt?

Hva kan jeg gjøre?

7009597[/snapback]

det første hørtes ut som du har glemt å lukke en tag </b> eller </strong> etter ka du har brukt.

det andre forstod jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hva kan jeg gjøre?

7009597[/snapback]

det første hørtes ut som du har glemt å lukke en tag </b> eller </strong> etter ka du har brukt.

det andre forstod jeg ikke.

7010670[/snapback]

Prøver å se om det er noen åpne tag'er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...