Farmer1974 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Får ikke gjort noe fornuftig med skjermoppløsningen - teksten forblir like liten uansett hvilken oppløsning jeg velger. Dessuten får jeg ingen andre widescreenoppløsninger enn denne 1920x1200 Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ettersom skjermen har en native oppløsning på 1920x1200 vil skjermbildet bli uklart/grumsete med andre oppløsniner enn denne. En oppdatering av skjermkortdriveren bør imidlertid fikse de problemene du har. (dessverre funker jo ikke Omegadrivers når du ikke har Radeon-kort). Lenke til kommentar
Farmer1974 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ettersom skjermen har en native oppløsning på 1920x1200 vil skjermbildet bli uklart/grumsete med andre oppløsniner enn denne. En oppdatering av skjermkortdriveren bør imidlertid fikse de problemene du har. (dessverre funker jo ikke Omegadrivers når du ikke har Radeon-kort). 7009547[/snapback] Takk - da prøver jeg det Lenke til kommentar
ventle Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvordan yter egentlig denne maskinen? Syns den virker ganske spennende tross en ganske drøy prislapp - er den verdt pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå