loathsome Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hei, Av og til når jeg gamer Heroes 5, så hakker det noe helt sykt .. tenker mer når jeg ser visse steder på en map ol. - selv med ALT på low. Har mer en god nok PC, så er ikke det som er problemet .. flere som opplever det samme? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hmm.. Var da pussig funker finfint på min gamle laptop med Ati 9700 kort... Sikker på at du har nyeste drivere til grafikkortet? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Japp, helt sikker på det .. Prøvd med både mitt 6600GT og 7900GT. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 En ting du bør passe på: tilt kameraet slik at det ser så mye ovenfra som mulig, jo "lavere" du har det, jo verre. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, det er dårlig koda. Masse feil. Jeg hadde samme problemet jeg og når jeg spilte, det skjedde når jeg tilta kamera for langt ned mot bakken. Var sabla irriterende. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Ja, er det jeg snakker om, Appleseed Når jeg "tilter" kameraet for lang ned mot bakken .. Sabla irriterende? Oh, yes. Var litt skuff når jeg skulle teste min nye hyper-pc .. og så hakka det Endret 5. oktober 2006 av loathsome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå