MegTipperJeg Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har nettopp satt sammen en ny pc som skal være klar til WarpZone ( lørdag ). Problemet er at jeg ikke får noe som helst bilde på skjermen, og kommer ikke noe feil varsler ut av den pipetingen ( ) Noe mulighet for at hovedkortet ikke støtter skjermkortet? Hadde vært Sjukt nice med litt hjelp her:) Takk på forhånd, Kriz2ffer Lenke til kommentar
LaserMannen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 I følge de problemene du har er det nok CPU(prosessoren) som enten er skadet, eller som du har satt i feil vei. Prøv først å skifte RAM over i annet spor, mulig det og kan være problemet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Piping, da kan det godt være minnet som står feil. Vennligst list opp all maskinvare (og så legg til listen i din profil, så slipper du å liste den opp igjen ) Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Har du satt i 4-pin tilkoblingen? Lenke til kommentar
MegTipperJeg Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg fant ut av problemet. pruduksjonsfeil på hovedkortet. Når jeg hadde byttet det så virket alt som det skulle... Thx for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå