Micka Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 har litt problem med å få bort activate windows tingen, hvordan fjerne denne?har bare igjen 2dager av 30. n33d ya help now! bruker windows xp pro! noen som har tips`? Lenke til kommentar
............... Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjøpe windows xp... Lenke til kommentar
Micka Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Kjøpe windows xp... 7009349[/snapback] haha,morro nei, jeg vil ikke kjøpe noen må vel vite hvordan man gjør det? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg tror kanskje ikke dette er stedet å spørre etter sånt... Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke spør om slikt her. Her tillates ikke utveksling av informasjon om hvordan man unngår å betale for programmer. Lenke til kommentar
Micka Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ikke spør om slikt her. Her tillates ikke utveksling av informasjon om hvordan man unngår å betale for programmer. 7009404[/snapback] HVOR skal jeg spørre da`? gi send mld til meg da om noen vet? hadde vært drittbra.. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hvis du kan skrive og lese engelsk, og vet hvordan du bruker google, klarer du det nok. Men dette forumet er altså ikke rette stedet i føre en slik diskusjon. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Som sagt er det ikkje lov å diskutere dette på forumet. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Tråd stenges. Minner og om at retningslinjene gjeld for PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg