Gå til innhold

Kritikk på himmelbilder [m.m]

Anbefalte innlegg

Kikket igjennom Deviantarten min, og fant endel bilder jeg lurer på hvorfor ikke har fått flere views. Noen som kan si om det er gode/dårlige bilder, eller om de rett og slett ikke blir reklamert nok for?

post-59591-1160077074_thumb.jpg

post-59591-1160077130_thumb.jpg

post-59591-1160077241_thumb.jpg

post-59591-1160077316_thumb.jpg

post-59591-1160077348_thumb.jpg

post-59591-1160077368_thumb.jpg

post-59591-1160077407_thumb.jpg

Det til høyre i siste bildet, er faktisk en tornado

Fyr...

Endret av MyBigMouth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen forklare meg hvordan man faar views paa deviantarten i det hele tatt? Har vaert der siden mai, og har bare 138 Pageviews og kun 2 kommentarer paa bildene mine. Litt kjedelig naar ingen ser dem.

Jeg liker veldig godt det foerste bildet ditt. Utrolig fint. Tatt i Henningsvaer eller noe lignende?

En ting jeg derimot lurer paa er om bildene dine er for uklare.

Lenke til kommentar
Jeg føler i noen tilfeller at rammen gir bildet skikkelig kontrast. Dessuten gir det et mer gjennomført resultat. Er det flere som støtter tissedam på dette?

7023656[/snapback]

Er det kontrast du prøver å fremheve, så prøv å få den fram i bildet, og ikke i rammen.

Ellers fine bilder.

Lenke til kommentar
Jeg føler i noen tilfeller at rammen gir bildet skikkelig kontrast. Dessuten gir det et mer gjennomført resultat. Er det flere som støtter tissedam på dette?

7023656[/snapback]

Er det kontrast du prøver å fremheve, så prøv å få den fram i bildet, og ikke i rammen.

Ellers fine bilder.

7030589[/snapback]

Riktig det, men det er også en grunn til at malerier har rammer. Det er for å fremheve en farge i bildet.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvordan man faar views paa deviantarten i det hele tatt? Har vaert der siden mai, og har bare 138 Pageviews og kun 2 kommentarer paa bildene mine. Litt kjedelig naar ingen ser dem.

Jeg liker veldig godt det foerste bildet ditt. Utrolig fint. Tatt i Henningsvaer eller noe lignende?

En ting jeg derimot lurer paa er om bildene dine er for uklare.

7013405[/snapback]

Vær aktiv. Jeg har vært der i to og et halvt år, har 6400 pageviews og haugevis med kommentarer. Browse etter ting du liker, og gi kommentarer. :)

Lenke til kommentar

Bilde nr. 1: Fin himmel og fine skyer, synes havet blir litt for grått. Også er jeg ikke glad i moderne båter på bilder (men det er bare min sære mening da). Litt kjedelig bilde.

Bilde nr. 2: Litt av det samme her, men liker det mye bedre. Finere farger/lys.

Bilde nr. 3: Litt for mørk forgrunn. Prøv å få frem mer farger så kan dette bli bra.

Bilde nr. 4: Dette er nok bilde jeg liker best. Fine og enkle farger. Litt overdrevent bred ramme.

Bilde nr. 5: Stilige skyer, men synes bildet mangler motiv. Skyene kunne blitt en veldig stilig bakgrunn for noe annet.

Bilde nr. 6: Litt som forige bilde, mangler motiv. Men du kan prøve å sette solen i midten av bildet, slik at det fungerer som motiv. Prøv også å få til litt mer spennende farger.

Bilde nr. 7: Mangler motiv og dybde. Blir litt grått og kjedelig.

Sånn alt i alt var det egentlig ganske fine bilder, men ikke noe jeg hadde satt som favoritt eller kommentert på dA. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...