MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Kikket igjennom Deviantarten min, og fant endel bilder jeg lurer på hvorfor ikke har fått flere views. Noen som kan si om det er gode/dårlige bilder, eller om de rett og slett ikke blir reklamert nok for? Det til høyre i siste bildet, er faktisk en tornado Fyr... Endret 5. oktober 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Likte det første bildet ditt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ja, bå kan ikke jeg så mye om bildemetoder osv men det første bildet sto fram synes jeg. Fint bilde! Lenke til kommentar
parleur Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 flotte bilder! Likte de to første og det nest siste best. fint med de hvite rammene også. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Kan noen forklare meg hvordan man faar views paa deviantarten i det hele tatt? Har vaert der siden mai, og har bare 138 Pageviews og kun 2 kommentarer paa bildene mine. Litt kjedelig naar ingen ser dem. Jeg liker veldig godt det foerste bildet ditt. Utrolig fint. Tatt i Henningsvaer eller noe lignende? En ting jeg derimot lurer paa er om bildene dine er for uklare. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2006 Bildene er fra havna i Danmark(masterferries), kjevik flyplass og Kristiansand skjærgård. Noen av de er også tatt med Nikon coolpix 5000, ergo, dårlig kvalitet. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Skjønner ikke hvorfor alle skal ha så mye rammer på bildene sine? Ellers fine motiv. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg føler i noen tilfeller at rammen gir bildet skikkelig kontrast. Dessuten gir det et mer gjennomført resultat. Er det flere som støtter tissedam på dette? Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 7. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2006 Rammer har blitt diskutert før også, og jeg er egentlig lei av den diskusjonen. Noen liker rammer, andre liker ikke det. Sånn er det bare. Ingen kan komme å si at det er feil, eller at det er riktig. Det finnes ikke noe fasitsvar på dette. Her må hver enkelt avgjøre selv. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg hater hvite rammer, men sorte rammer passer omtrent alltid.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg føler i noen tilfeller at rammen gir bildet skikkelig kontrast. Dessuten gir det et mer gjennomført resultat. Er det flere som støtter tissedam på dette? 7023656[/snapback] Er det kontrast du prøver å fremheve, så prøv å få den fram i bildet, og ikke i rammen. Ellers fine bilder. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg føler i noen tilfeller at rammen gir bildet skikkelig kontrast. Dessuten gir det et mer gjennomført resultat. Er det flere som støtter tissedam på dette? 7023656[/snapback] Er det kontrast du prøver å fremheve, så prøv å få den fram i bildet, og ikke i rammen. Ellers fine bilder. 7030589[/snapback] Riktig det, men det er også en grunn til at malerier har rammer. Det er for å fremheve en farge i bildet. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2006 Kan noen forklare meg hvordan man faar views paa deviantarten i det hele tatt? Har vaert der siden mai, og har bare 138 Pageviews og kun 2 kommentarer paa bildene mine. Litt kjedelig naar ingen ser dem. Jeg liker veldig godt det foerste bildet ditt. Utrolig fint. Tatt i Henningsvaer eller noe lignende? En ting jeg derimot lurer paa er om bildene dine er for uklare. 7013405[/snapback] Vær aktiv. Jeg har vært der i to og et halvt år, har 6400 pageviews og haugevis med kommentarer. Browse etter ting du liker, og gi kommentarer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2006 Bilde nr. 1: Fin himmel og fine skyer, synes havet blir litt for grått. Også er jeg ikke glad i moderne båter på bilder (men det er bare min sære mening da). Litt kjedelig bilde. Bilde nr. 2: Litt av det samme her, men liker det mye bedre. Finere farger/lys. Bilde nr. 3: Litt for mørk forgrunn. Prøv å få frem mer farger så kan dette bli bra. Bilde nr. 4: Dette er nok bilde jeg liker best. Fine og enkle farger. Litt overdrevent bred ramme. Bilde nr. 5: Stilige skyer, men synes bildet mangler motiv. Skyene kunne blitt en veldig stilig bakgrunn for noe annet. Bilde nr. 6: Litt som forige bilde, mangler motiv. Men du kan prøve å sette solen i midten av bildet, slik at det fungerer som motiv. Prøv også å få til litt mer spennende farger. Bilde nr. 7: Mangler motiv og dybde. Blir litt grått og kjedelig. Sånn alt i alt var det egentlig ganske fine bilder, men ikke noe jeg hadde satt som favoritt eller kommentert på dA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå