Benbjo Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 I dag, etter snart et år uten Live klarte jeg endelig å koble meg opp til denne tjenesten. Tidligere brukte jeg en gamerprofile som selvsagt var brukt på Xbox-Live fra før så jeg ble nødt til å lage en ny nå. Er det noen mulughet for å flytte savegames fra den gamle gamerprofilen til den nye? Jævla surt om jeg må starte på nytt på alle spillene mine... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Henger meg på her jeg, så jeg slipper å opprette ny tråd. Samme spørsmål, spillt offline en stund før jeg strakk en kabel fra routeren, og har nå mekket meg online profil. Kan jeg overføre savegames fra offline profil -> onlineprofil? :S Og.. Hvordan spiller jeg online i GTA4? Endret 27. juni 2008 av Caddy Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Og et tredje spørsmål relatert til dette: hvis man bytter Xbox eller harddisk, er det mulig å beholde savegames hvis man har samme brukerprofil? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvis du logger inn på den offline profilen din, så står det "Join Xbox Live" eller no. da trykker du her og så får du online på den som var offline og da har du alle savegames og achievementsa som du hadde før. Det var i hvertfall sånn jeg gjorde det Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Og et tredje spørsmål relatert til dette: hvis man bytter Xbox eller harddisk, er det mulig å beholde savegames hvis man har samme brukerprofil? Hvis du bytter Xbox, men har samme harddisk ligger savene der. Hvis du bytter harddisk og har samme Xbox eller ny er ikke savene der. Disse må du eventuelt ta backup av . Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) I dag, etter snart et år uten Live klarte jeg endelig å koble meg opp til denne tjenesten. Tidligere brukte jeg en gamerprofile som selvsagt var brukt på Xbox-Live fra før så jeg ble nødt til å lage en ny nå. Er det noen mulughet for å flytte savegames fra den gamle gamerprofilen til den nye? Jævla surt om jeg må starte på nytt på alle spillene mine... Svar: vis du har laget en helt ny profil så kan du ikke flytte dem til en anne profil, for dem er savet opp til gametag, så du må start på nytt desverre.. Og et tredje spørsmål relatert til dette: hvis man bytter Xbox eller harddisk, er det mulig å beholde savegames hvis man har samme brukerprofil? Svar: ja, det er mulig, kjøp minnekort:) jeg bruker det hele tiden, var ofte hos en kompis, brukt minnekort og flytta profilen min savegame med meg til han. Endret 28. juni 2008 av Morixm Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nei det er ikke vansklig å få registrert savegamesa til en annen bruker så lenge du har fysisk tilgang på filen. Den letteste måten er nok å enten få tak i en kabel til hardisken eller skru opp kovre på hardisken. Da kan du resigne savegamesa dine fra en gammel profil til en ny en Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Henger meg på her jeg, så jeg slipper å opprette ny tråd. Samme spørsmål, spillt offline en stund før jeg strakk en kabel fra routeren, og har nå mekket meg online profil. Kan jeg overføre savegames fra offline profil -> onlineprofil? :S Og.. Hvordan spiller jeg online i GTA4? Det er litt rart men... Du må gå inn i singleplayeren, så må du gå inn på mobilen, og der ser du det står multiplayer;P Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hvis du logger inn på den offline profilen din, så står det "Join Xbox Live" eller no. da trykker du her og så får du online på den som var offline og da har du alle savegames og achievementsa som du hadde før. Det var i hvertfall sånn jeg gjorde det Qutoer en gammel post nå, men siden tråden er dratt opp så; Går dette ann? Ville vært veldig glad om dette hadde gått ann. Har hatt Xbox siden jul i 2008, men har ikke fått Xbox Live inntil i går, og da har jeg gjort mye på en del spill, og vil gjerne fått dette over på min online profil som jeg lagde i går. Går dette ann? Vil ikke begynne spill på nytt igjen bare fordi jeg har fått xbox live. Endret 18. juli 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Der har dere alt dere trenger http://www.xboxhacker.net/index.php?topic=11474.0 Ellers så er det bare å søke på con savegames xbox360 eller no så finner dere greie prøgrammer til resigne savegames Men husk dere må først få tak i savegamesa. Den billigeste måten er vel å bare skru opp harddisk boksen og plugge laptop harddisken inn i pcen. Ellers så kan du gå på ebay eller noe og bestille et billig adapter Endret 18. juli 2009 av XxErrorxX Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Må da finnes en enklere måte en en masse programmer osv? Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Må da finnes en enklere måte en en masse programmer osv? tja er da ikke så vansklig å koble hardisken din til en ledning, overføre de savegamene du vil ha på den nye profilen din + et savegame fra den nye profilen din. Så åpne savegamen fra den nye profilen din. Lagre informasjoen om profilen din og så resigne den til alle de andre savegamesa og overføre de tilbake til hardisken har hørt at noen spill så kan man få et savegame fra en profil til en annen via dashborde men da får man ingen achivments eller noe. Og det er vel kanskje noe dere vil ha også ? Endret 18. juli 2009 av XxErrorxX Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Klarte dette i går på en veldig simpel måte. Skal prøve og forklare så godt jeg kan: Når du kommer inn på Xbox-en, så er det jo en tittel ved navn "My Xbox". Den må du være på. På My Xbox kan man jo se profilen sin. Der man kan 'Switch profile, 'Switch Avatar', osv. Viss du går inn på den, så ser man "Join Xbox Live". Trykk på den. Registrer deg. Dette gjorde jeg, og etter jeg hadde gjort dette. Var alle mine savegames på min online profile. Alle mine achievments, og hele min gamerscore der. Lenke til kommentar
XxErrorxX Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Klarte dette i går på en veldig simpel måte. Skal prøve og forklare så godt jeg kan: Når du kommer inn på Xbox-en, så er det jo en tittel ved navn "My Xbox". Den må du være på. På My Xbox kan man jo se profilen sin. Der man kan 'Switch profile, 'Switch Avatar', osv. Viss du går inn på den, så ser man "Join Xbox Live". Trykk på den. Registrer deg. Dette gjorde jeg, og etter jeg hadde gjort dette. Var alle mine savegames på min online profile. Alle mine achievments, og hele min gamerscore der. Ja men problemet er hvis ditt nick er opptatt og du må lage et nytt så får du ikke med deg noe fra den gamle profilen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Gikk for meg uansett. Min offline profil heter CalibeR. Min online profile heter Vertical11. Har alle savegames, og gamerscore fra min offline profil. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Ja men problemet er hvis ditt nick er opptatt og du må lage et nytt så får du ikke med deg noe fra den gamle profilen Hadde ikke det problemet jeg. Mitt offline var tatt. Men da jeg laget Live konto ble mitt offline navn konto om til det nye Live konto navnet. Mistet ikke noe. Merk jeg var innlogget med min offline da jeg laget Live kontoen. Valgte bare "join Live" med den og alt gikk greit det. Endret 20. juli 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjapt spm: er det mulig å flytte save vha ,minnekort viss saven er fra 'norsk' Xbox til en 'USA' Xbox? Veit det ikkje gikk an med PS2(fann ingen save) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjapt spm: er det mulig å flytte save vha ,minnekort viss saven er fra 'norsk' Xbox til en 'USA' Xbox?Veit det ikkje gikk an med PS2(fann ingen save) ja. no problema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå