lobster Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei. Jeg arrengerte ett bilde av ei som har tatt en graviditetstest. ... Ønsker skryt og tilbakemelding på hva jeg kunne gjort annerledes. Legger med sorthvit versjonen som er det ferdige bildet, samt fargeorginalen. Bildet er tatt med D70, fisheye og håndholdt SB800 edit: er ikke orginalen, men fargeorginal Endret 5. oktober 2006 av lobster Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Synes bildet var best sort hvitt, men kunne kanskje vært "litt" mer sort/hvitt. Litt offt; Gir fisheye en sort ramme? Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Nei, fisheye gir ingen ramme. Grunnen til at det er "ramme" på dette bildet er pga blitsplasseringen samt at jeg har dratt inn en del på kurvene. (glemte å legge med orginalen der jeg ikke hadde gjort dette)(det ble gjort da jeg importerte råfilen) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det trenger du ikke. Ble bare veldig usikker siden du sa at bilde nr 2 var original-bildet Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hadde egentlig trodd og håpet at det skulle vært mere kritikk av bildet. så jeg bumper posten. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Modellen ser egentlig ikke så nervøs ut, som hun kanskje burde gjøre. Det ser ut som hun tenker på hva hun skal lage til middag... Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 jeg synes det er er vanskelig å hente noen tanker fra øynene hennes som jeg håpte jeg kunne, da jeg såg tittelen.. :S Lenke til kommentar
magneska Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Synes bildet var best sort hvitt, men kunne kanskje vært "litt" mer sort/hvitt. Enig! Bildet er ikke akkurat sort/hvitt på min skjerm! Skal bildet være bare sort/hvitt eller ikke?Ellers er det jo stilig nok! Endret 9. oktober 2006 av magneska Lenke til kommentar
lobster Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 Hm, konklusjonen er at hun ikke er fokusert nok. Kuul tilbakemelding som er bra å ta med videre. Er forbaska vanskelig å ta bilde av mennesker ass :):) Men merker at jeg har fått sansen for å arrangere bilder... Takk for svar sålangt Lenke til kommentar
velouria Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Med det ansiktsutrykket ser det heller ut som hun konsentrerer seg mest om å avlevere barna i bassenget, hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå