The Gundersen Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hei. Her en dagen så jeg en bil jeg likte men er usikker på hvilken type det var. Finnes det noen mulighet til å finne ut hva det var via nettet, når jeg har registreringsnummeret.Har ingen interesse av å finne ut hvem som eier den eller noe annet, kun hvilken bil det var. Gundersen. Endret 5. oktober 2006 av JE Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Delelageret til Mekonomen har noe sånt? Jeg finner ikke bilen min der, men kan hende du har flaks? Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Delelageret til Mekonomen har noe sånt? Jeg finner ikke bilen min der, men kan hende du har flaks? 7009233[/snapback] Whee, det funka det ! Var forresten en M.B. CLK 200 Kompressor lik denne jeg så.. Gundersen Endret 5. oktober 2006 av JE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Den samme informasjonen finnes på Vegvesenet sine sider, der du sjekker når en bil skal på EU-kontroll.. I tillegg kommer det i fremtiden en SMS-tjeneste hvor man kan få eieropplysninger og litt til på SMS, slik at man slipper å ta kontakt med Biltilsynet hver gang man lurer på noe. Lenke til kommentar
otis Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan også gå på hjemmesiden til NAF og velge EU-kontroll, jeg tror at det var litt mer info enn på siden til Statens Vegvesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå