Data-Geir Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg snakker mye i telefonen, og den må ha god lyd og god mikrofon. Hytta ligger i et område med marginal dekning, og telefonen må ha god antenne og gode signalegenskaper. Den må være ordentlig bygget, uten slark. Smarttelefon (windows eller tilsvarende) med gode kontorfunksjoner. Minst edge. Kamera er ikke viktig. Heller ikke radio, mp3, spill er noe must. Men om dette finnes på en telefon som fyller mine andre krav er det greit. Noen forslag? Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Nokia E61 er et meget godt alternativ. Kanskje ikke så hendig som "lillebror" E60, men med svært gode kontorfunksjoner. Og en høyst akseptabel pris i forhold til noen overprisede konkurrenter. Har selv gode erfaringer med E61 etter 1 måneds bruk, og bruker den flittig i jobbsammenheng. Endret 7. oktober 2006 av Bibben Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Nokia 9300i tror jeg dekker dine behov. Ikke kamera, men wlan og ellers alle kontorfunksjoner du kan trenge. Robust bygget. Jeg er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Nokia 9300i tror jeg dekker dine behov. Ikke kamera, men wlan og ellers alle kontorfunksjoner du kan trenge. Robust bygget. Jeg er godt fornøyd. 7018709[/snapback] Vurderte også 9300i, men etter å ha lest følgende omtale i PCWorld september 2006 så ombestemte jeg meg ganske raskt: Pluss: Betjening. Funksjonalitet. Minus: Treg. Skjerm. Ikke UMTS. Ustabil synkronisering. Utdatert teknologi. Dyr. "Communicator 9300i kunne ha vært et meget elegant produkt med sin originale formfaktor, gode brukervennlighet og nydelige design. Hovedproblemet til hele Communicator-serien i dag er at den har gått ut på dato. Operativsystemet synger på sitt siste vers, maskinvaren er rett og slett for svak, synkronisering er trøblete og UMTS-støtte mangler. I dag får man rimeligere mobiler som er mye bedre enn det som en gang var Nokias stolthet i bedriftsmarkedet." Endret 7. oktober 2006 av Bibben Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Det jeg setter særlig pris på med 9300i, er den store fine skjermen, QWERTY-tastaturet og WLAN. Lyd mm., dvs vanlige telefonegenskaper, er helt topp. Jeg har lest, som nevnt i forrige innlegg, at synkroniseringsegenskapene skal være dårlige og at WLAN er tregt. Det opplever ikke jeg. Og jeg bruker begge deler daglig. Det er ikke så lenge 9300i ble lansert, jeg har hatt den et halvt års tid, og da var den vel ganske ny. Den burde vært levert med UMTS. Jeg kan ikke si at jeg har savnet UMTS med mitt bruk, men det er litt skuffende at det ikke var med. Ellers er jeg enig i at det sikkert er kommet bedre telefoner nå. Jeg har kikket litt på spesifikasjonene til E61 nå, og den ser veldig fin ut. Den ville jeg absolutt vurdert om jeg skulle bytte nå. En annen sterk kandidat er SE990i. Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2006 Takk for innspill. Skal bruke litt tid på å bestemme meg, men dette var nyttig. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 N80 er konge. Den har jeg selv. Utrolig fornøyd. P990 er også en bra telefon. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 N73 da? Jeg har sikla litt på den etter at min kjære 6600 streika. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå