Tatt av vinen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Artig test det her. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Spar-posene er relativt store og av god kvalitet. Bør testes. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 *BUMP* Ja, ble det noe videre testing eller er trådstartet dødd? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tilbringer litt tid som død i latskapens navn, men det virker som jeg til stadighet blir bedre. Bare å vente til jeg føler for å pante flasker igjen. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ok, da slapp vi å ringe CSI Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tilbringer litt tid som død i latskapens navn, men det virker som jeg til stadighet blir bedre. Bare å vente til jeg føler for å pante flasker igjen. 7343159[/snapback] jeg er bombesikker på at du har drukket fra flasker til at du kan ha ti slike tester til nå Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Morsomt detta, selv om jeg ikke er enig med alle karakterene Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tilbringer litt tid som død i latskapens navn, men det virker som jeg til stadighet blir bedre. Bare å vente til jeg føler for å pante flasker igjen. 7343159[/snapback] jeg er bombesikker på at du har drukket fra flasker til at du kan ha ti slike tester til nå 7343499[/snapback] Jeg har drakk nok øl fra torsdag til søndag til å kunne bytte ut testinnholdet i posene, men jeg er en lat faen, og det vet du godt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kjekt og vite. Tester som FAKTSIK har litt nytte. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Kjekt å vite, ja. Vet hvilke poser jeg skal bruke neste gang jeg panter Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Add på vekt og se hvor lenge det tar til de sliter seg vekk. Se om du faktisk klarer å bære 9 fulle flasker i rundt en 30 meter, siden du må inn i huset også med varene Får du vondt? I thought so. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Til de som tror man tjener noe på å pante sine egne flasker: Tenk hvor mye dere hadde spart hvis dere ikke kjøpte alle de flaskene! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Til de som tror man tjener noe på å pante sine egne flasker:Tenk hvor mye dere hadde spart hvis dere ikke kjøpte alle de flaskene! 7380244[/snapback] En tjener ikke noe på å pante sine egne flasker nei, taper bare litt mindre Hvis du derimot panter andres flasker (typisk sånn som mamma å pappa har spart opp på kjøkkenet over lenger tid) så kan en tjene på det Edit: Kom på at panten er vel noe som ble innført så folk skulle gidde å "levere" tilbake flaskene etter bruk, så de kan gjenvinnes å ikke bare går rett i søpla. Endret 28. november 2006 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Etter jeg har hatt fest så tjener jeg inn penger til alkohol de neste 3 ukene bare med å pante flaskene, så jeg tjener på det edit: men det er dog ikke mine egne flasker Endret 29. november 2006 av Equerm Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) panten på flaskene har de laget for at de som har en type fest/sammenkomst skal sitte igjenn med noe etter på. Men for og ikke gå helt off topic, Når kommer resten av testen? Endret 29. november 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 panten på flaskene har de laget for at de som har en type fest/sammenkomst skal sitte igjenn med noe etter på. Men for og ikke gå helt off topic, Når kommer resten av testen? 7387072[/snapback] Er bare synd at det er så få biler som reiser rundt å samler inn nå, jeg har hørt snakk om at det finnes et par slike Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Men for og ikke gå helt off topic, Når kommer resten av testen? 7387072[/snapback] Jeg har tatt en kunstnerisk pause. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Syntes virkelig dette var en interessan tråd. Håper noen kan fortsette testingen. Vil så gjerne se resultatet av RIMI posene. Der er det en atributt som burte taes med i testingen, nemmelig hvor vanskelig det er å åpne en ny pose. Jeg jobber i kassa på rimi, og mange gamlinger sliter ræva av seg for å åpne en helt ny pose fordi posen er klistret sammen. Dessuten burte du teste hvordan posen oppfører seg ved frysing også. Når vi legger til side varer i fryseren, så legges ditsse i poser, og når posene taes opp igjen er de stive og rare. Kanskje også en smule sprøere. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Når kommer neste runde? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Rimi og Ica-poser er generelt sett av dårlig kvalitet, har jeg erfart. Det er oftest disse posene som er hull i når man har bært hjem varene. Konsistenen på posene er også ekkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå