V-by Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 du bør skaffe deg en hobby Hva med svartsekker? de er jo geniale, bare å slenge flaskene oppi, og når du har et par, bare kast de baki bilen og kjør til kiwi Eller denna digre bagen fra IKEA... stor og solid, du kan til og med bære den som en bag, slenge den over skuldern på en annen måte enn med vanlige bæreposer. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nice ! Trengte det.. Bor på hybel selv Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Jeg finansierte middag og litt dessert ene og alene på panten idag. Endret 8. oktober 2006 av Lord^ Lenke til kommentar
BeggeDeler Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Har faktisk spisskompetanse på akkurat dette området. De 2 butikkene her med best handlepose er Meny og Lerøy mat. Vet ikke om lerøy mat'en bare er en lokal butikk, men poser kan de lage! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 En liten oppdatering på posene fra Meny er på sin plass: Det stod meget klart og tydelig på kvitteringen min "pose 0.70,-" Gir bort du liksom, makan til tull. Lenke til kommentar
Fumle Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Jeg også bruker de svarte søpelsekkene, bruker å pante 6 sekker om gangen, tror det blir i nærheten av 400.- kroner. Panter ikke før det er helt fult er litt lat. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Når man må betale for posen så må man da kunne forvente at de sakl kunne gjøre nytte for seg senere, 12 flasker mener jeg er et minimum Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 denne kunne lett kommet opp på top10 unødvendige tråder Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Hvilket håndtak lå best i hånden? Ved store mengder varer i posene, kan slitasjen på håndhulen være større enn du aner. Ikke at dette er så veldig relevant, med tanke på at det er snakk om tomflasker, men siden andre folk her nevner vekt, liksom... Du kan jo også måle teoretisk literhold, for så å kunne konkludere med volum kontra utforming - hvor mye dødvekt bærer du på. Daniel Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Hvilket håndtak lå best i hånden? Ved store mengder varer i posene, kan slitasjen på håndhulen være større enn du aner. Ikke at dette er så veldig relevant, med tanke på at det er snakk om tomflasker, men siden andre folk her nevner vekt, liksom... Du kan jo også måle teoretisk literhold, for så å kunne konkludere med volum kontra utforming - hvor mye dødvekt bærer du på. Daniel 7032750[/snapback] Smart, dette kan bli store saker av, jeg synst vi alle skal samle inn bæreposer til Iceman og sende de til han i posten evt. sende de over en PM eller MSN Endret 9. oktober 2006 av Equerm Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ... Aerodynamikk er kanskje også måleverdig? Kanskje flaskene kan danderes på en spesiell måte for å oppnå høy smidighet (ser for meg en pilform i posen)? Med så tung last vil en jo gjerne fare gjennom lufta med minst mulig mostand, mener jeg. Daniel Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 De siste forslagene her høres ut som meget relevante fakta som må måles og dokumenteres. Bare å PMe meg bæreposer folkens! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 ... Aerodynamikk er kanskje også måleverdig? Kanskje flaskene kan danderes på en spesiell måte for å oppnå høy smidighet (ser for meg en pilform i posen)? Med så tung last vil en jo gjerne fare gjennom lufta med minst mulig mostand, mener jeg. Daniel 7032799[/snapback] Nå er du inne på noe viktig her. Kanskje poser laget av noen stoffer har lavere luftmotstand. Du bør få tak i en vindtunell til neste forsøk Iceman Lenke til kommentar
kverna Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) ... Aerodynamikk er kanskje også måleverdig? Kanskje flaskene kan danderes på en spesiell måte for å oppnå høy smidighet (ser for meg en pilform i posen)? Med så tung last vil en jo gjerne fare gjennom lufta med minst mulig mostand, mener jeg. Daniel 7032799[/snapback] Nå er du inne på noe viktig her. Kanskje poser laget av noen stoffer har lavere luftmotstand. Du bør få tak i en vindtunell til neste forsøk Iceman 7034405[/snapback] Kanskje de kan lages i samme stoff som draktene til skiløpere og skøyteløpere ? Og håndtak kan fores med mose for godt grep, svettedrenering og slitasjeforebygger ? Endret 9. oktober 2006 av kverna Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 vi trenger en ny test med atributter som: -styrke -størrelse -pris -design og kvalitetsfølelse -aerodynamikk -formbarhet (tilstand før og etter tilkrølling i skap) -vanntetthet -elastisitet -hånd-vennlighet med ulike vekttall selvsagt Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva faen er vits med å regne med pris da det er slik som noen butikker gor blake i mens andre tar 50 øre Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 hva faen er vits med å regne med pris da det er slik som noen butikker gor blake i mens andre tar 50 øre 7035872[/snapback] med ulike vekttall selvsagt Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Burde også ta med om posen er god til andre ting, det burde trekke opp. F.eks Putetrekk, likpose, skolesekk? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Bra test ja, gleder meg til å se en grundig test senere. Lista til Pinglebolle rett over her var fin. Er ikke Smart CLub posene ganske store? Eller er det forskjellig størrelse på de også? Lenge siden jeg har vært der nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå