cbs77 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Morsom test. Hva med å sjekke belastning før de ryker? Og hva med Obs! poser. De er ganske bra. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Om du gransket de høyst uklare bildene mine, ville du sett at samtlige flasker stod 7010258[/snapback] Jeg glemte noen ord i den dårlige setningen min. Oppdatert nå. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ah, men med min metode faller de ALDRI ut. Eller gjør de? Må kjøre en stresstest i høstferien ja. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Meget fin test! men synes at karakterene er litt urettferdige mtp coop. Det virker som om karakteren bestemmes bare av antall flasker, og ikke kvalitet. Du nevner jo tross alt at posen virker å være av bra kvalitet? Ikke coop fan el no, men de bør gå opp minst 1 karakter mener jeg.. Edit: Meget fornøyd Min test av test: 5/6 Får ikke 6 enda pga jeg hørte noe om vekt testing og, så venter på den Endret 5. oktober 2006 av glx-rider Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ok, ok, Coop hoppet opp et poeng. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har nok en Meny-killer her, nemlig BUNNPRIS posen. Den rommer ti (10) 1.5L flasker. Dette kom veldig overaskende på meg. Jeg har nemlig ved flere anledninger hatt problemer med disse. Spisse kanter fra Grandiosaen, og tunge 4-packs med Pepsi MAX, har ført til at både poseveggen og håndtakene har røket. Men til dette formålet fungerte de ypperlig. Jeg ble riktignok engstlig hver gang jeg presset ned den siste flasken og så konturen av flaskebunnen gli sakte ned poseveggen. Nervepirrende! Selvom jeg kun har dine tester å sammenligne med må jeg si at jeg er imponert over BUNNPRIS posen. Soleklar 6'er Beklager elendig mobilkvalitet over bildet. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Du er trøtt når du leser "Hybelboeren tester bersjeposer". Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du er trøtt når du leser "Hybelboeren tester bersjeposer". 7010699[/snapback] Du også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Var på tide at noen testet dette må jeg si! har lenge lurt på hvilken pose som er best Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette er et resultat av ekstrem kjedsomhet Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Dette er et resultat av ekstrem kjedsomhet 7013344[/snapback] Nei sier du det Som sagt; videre testing av holdbarhet vil komme i slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Så utrolig genialt! Kjekt å vite i tilleg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Rimiposer må testes. Snakk om ubrukelige møkkaposer! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Har begynt å føre liste over hvilke poser som skal være med i neste runde nå (se første post). Innspill mottas med glede. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 SMARTCLUB POSER!! Kanskje jeg kan sende en til deg i posten? Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Europris har über store poser Endret 6. oktober 2006 av vivastar Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 SMARTCLUB POSER!! Kanskje jeg kan sende en til deg i posten? 7013476[/snapback] Det tas til vurdering Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) - Endret 17. juni 2012 av NorThy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 CC-mat poser funker også fint Litt rotete på bildet, men men 7013958[/snapback] Det var fryktelig mange flasker,ble det noen kroner? Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 må teste colabokser også siste gang jeg var inne til panting av colabokser kom det på 270 spenn. fylte en svær svart søppelsekk til randen, og 5 pappbrett. tok meg et kvarter å pante dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå