Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny forsterker

Gjest member-101642

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Jeg skulle så veldig gjerne hatt meg en ny stereoforsterker. Jeg har 4000 til rådighet. Forsterkeren skal drive et par Dynabel S12, med 2x5" i hver høyttaler. Jeg hører for det meste på Dire Straits, Led Zeppelin, TOOL, Pink Floyd, U2, Rage Against The Machine og lignende. Hva slags forsterker vil dere anbefale til mitt bruk? Jeg er villig til å kjøpe brukt forsterker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skulle så veldig gjerne hatt meg en ny stereoforsterker. Jeg har 4000 til rådighet. Forsterkeren skal drive et par Dynabel S12, med 2x5" i hver høyttaler. Jeg hører for det meste på Dire Straits, Led Zeppelin, TOOL, Pink Floyd, U2, Rage Against The Machine og lignende. Hva slags forsterker vil dere anbefale til mitt bruk? Jeg er villig til å kjøpe brukt forsterker.

7009175[/snapback]

Du kan evt. sjekke om denne Vincent SV-226 MKII fortsatt er tilgjengelig,

http://avforum.no/avtorget/showproduct.php...ct=11278&cat=13

edit: jeg har ikke selv erfaring med denne, men du kan jo selv drive litt research om den passer til dine ht. :)

Endret av dvd-jan
Lenke til kommentar
Har enda ikke fått forsterkeren. Den har ligget på postkontoret i Oslo i flere dager uten å bli videresendt.

7078929[/snapback]

Du som kjøpte forsterkeren min altså. :) Håper du blir fornøyd, det har hvertfall jeg vært! Men byttet den ut med en Primare I30 nå da. :green:

Pakker blir ikke sortert i helgene, sikkert derfor den har strandet i oslo. Blir nok sendt ut iløpet av dagen!

edit: 16.10.06 11.01 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 6025 ÅLESUND

Endret av phax
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ålesund er siste stopp før Ørsta. Var innom posten nettopp, og de kunne fortelle at hele systemet deres hadde gått til helv***, så jeg måtte komme tilbake i morgen i stedet. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hentet forsterkeren i sted. Koblet den til og slo den på. Det kom et klikk og sikringen gikk. Hva er galt? Har selgeren lurt meg? Har sikringer på 10 amper. Det går fint å starte forsterkeren når jeg kobler fra høytalerne

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Det er mer behagelig diskant, klarere og mer fremtredende mellomtone, strammere og mye mer presis bass. Jeg hører detaljer jeg ikke har hørt før, og er i stand til å nyte musikken, i stedet for å påpeke alle feilene ved lyden.

Jeg har sammenlignet forsterkeren med min gamle NAD 310 og broren min sin NAD C320 BEE. Så ja, jeg er veldig fornøyd med kjøpet :)

Slik ser utstyrslisten ut nå:

Høytalere: Dynabel S12

Forsterker: Vincent SV-226 MKII

Cd-spiller: NAD C521 BEE

Stilig nick og avatar, GnomiZ :ohmy:

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Hentet forsterkeren i sted. Koblet den til og slo den på. Det kom et klikk og sikringen gikk. Hva er galt? Har selgeren lurt meg? Har sikringer på 10 amper. Det går fint å starte forsterkeren når jeg kobler fra høytalerne

7089106[/snapback]

Driver ikke med lureri her nei. ;) Bra du er fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...