danielsn Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Var jo litt med på det selv da.. men var ikke i planen å dette ned fra den stigen.. har fremdeles skrubbsår på skuldera Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 det var ikke meninga at du skulle dette ned heller, gaffaen holdt ikke.. *blåsepå* Du sa jo "ja, joo, NEI! eller, okei da." hele tia Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 haha.. det da vi gaffa deg var noe av det jeg husker best fra lanet;) arti hadde vært digg om folk la ut bilder fra lanet.. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Her har jeg et fra etter lanet... Endret 9. oktober 2006 av danielsn Lenke til kommentar
eiliv90 Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 foresten noen som har bilde av da han var på stigen ? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 haha.. det da vi gaffa deg var noe av det jeg husker best fra lanet;) arti hadde vært digg om folk la ut bilder fra lanet.. 7036398[/snapback] Det er en tråd der folk kan legge ut bilder, eller, der en legger ut bilder. Oppfordrer alle til å legge ut der! *finne link* Lenke til kommentar
Iver. Skrevet 9. oktober 2006 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2006 Gleder meg ekstremt til HW-lan 07 allerede, det var en skikkelig fin stemning der, savner det virkelig=( Men, det blir sikkert arrangert når jeg ikke har høstferie neste år, det er jeg bare sikker på -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg