Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-Lan. hva synes folk ?


eiliv90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig med stillhet. Etter klokken 3 blir det endelig LAN, etter mange timer med "party". Hvilken urettferdighet at de med de dyreste høytalerne skal bestemme hva alle i 2 mils omkrets skal høre på. Når rapperne var på scenen, så klarte jeg såvidt å høre på musikken min med lyden på fullt. Musikken blir ikke bedre av at den er høyere, den bare gjør flere klar over hvor dårlig den er.

 

Det er herlig med litt LAN-støy, jeg liker å høre Knight Rider-theme til høyre for meg, Stephen Lynch til venstre og kanskje til og med en Boten Anna for stemningens skyld. Likevel er det noen hjernedøde tullinger her som brukte konfirmasjonspengene på pissdårlige Cerwin Vega-høytalere for å få musikken høyest mulig, for deretter å fyre opp Hits for Kids 5 og storkose seg. Imens sitter resten av hallen med hendene over ørene og savner en mental aldersgrense.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
dere som er her..

driver med`?

 

hvor sitter folk?

hva synes folk så langt?

7009144[/snapback]

 

for å være erlig var det noe av det verste lanet jeg noen gang har vert borte i. ikke bare er det alt for stille her men så er den forpulte døra oppe 20 timer i døynet og har nå vert sjuk i 2 dager om noen trenger luft kan de faen meg gå ut på tg så er det bare ut / inn døra som er oppe resten er igjen og det går fint som faen løft på ræva å pell deg ut om du trenger luft . og det med at det ikke var microbølgeom før mellom kl 00:00 - 04:00 en eller anen gang andre dagen var også dorlig.

 

så ikke sjangs at jeg kommer neste år om jeg ikke blir låvet at de stygge dørene som gjorde meg syk holdes igjen og aldri opnes under lanet.

 

TG for life helt klart

Lenke til kommentar
Det er herlig med litt LAN-støy, jeg liker å høre Knight Rider-theme til høyre for meg, Stephen Lynch til venstre og kanskje til og med en Boten Anna for stemningens skyld. Likevel er det noen hjernedøde tullinger som brukte konfirmasjonspengene på pissdårlige Cerwin Vega-høytalere for å få musikken høyest mulig, for deretter å fyre opp Hits for Kids 5 og storkose seg. Imens sitter resten av hallen med hendene over ørene og savner en mental aldersgrense.

7024402[/snapback]

Kunne ikke sagt det bedre selv! Man skulle nesten hatt en decibel-grense, dog dette ville vært vanskelig å gjennomføre i praksis.

Lenke til kommentar
Herlig med stillhet. Etter klokken 3 blir det endelig LAN, etter mange timer med "party". Hvilken urettferdighet at de med de dyreste høytalerne skal bestemme hva alle i 2 mils omkrets skal høre på. Når rapperne var på scenen, så klarte jeg såvidt å høre på musikken min med lyden på fullt. Musikken blir ikke bedre av at den er høyere, den bare gjør flere klar over hvor dårlig den er.

 

Det er herlig med litt LAN-støy, jeg liker å høre Knight Rider-theme til høyre for meg, Stephen Lynch til venstre og kanskje til og med en Boten Anna for stemningens skyld. Likevel er det noen hjernedøde tullinger som brukte konfirmasjonspengene på pissdårlige Cerwin Vega-høytalere for å få musikken høyest mulig, for deretter å fyre opp Hits for Kids 5 og storkose seg. Imens sitter resten av hallen med hendene over ørene og savner en mental aldersgrense.

7024402[/snapback]

Jeg elsker deg.

Lenke til kommentar
dere som er her..

driver med`?

 

hvor sitter folk?

hva synes folk så langt?

7009144[/snapback]

 

for å være erlig var det noe av det verste lanet jeg noen gang har vert borte i. ikke bare er det alt for stille her men så er den forpulte døra oppe 20 timer i døynet og har nå vert sjuk i 2 dager om noen trenger luft kan de faen meg gå ut på tg så er det bare ut / inn døra som er oppe resten er igjen og det går fint som faen løft på ræva å pell deg ut om du trenger luft . og det med at det ikke var microbølgeom før mellom kl 00:00 - 04:00 en eller anen gang andre dagen var også dorlig.

 

så ikke sjangs at jeg kommer neste år om jeg ikke blir låvet at de stygge dørene som gjorde meg syk holdes igjen og aldri opnes under lanet.

 

TG for life helt klart

7024406[/snapback]

 

Personlig syns jeg det var godt å få inn litt luft en gang i blandt. Det var mye dårlig luft til tider. Og til tider meget varmt her og der.

MEN jeg er helt enig om at dørene ble luftet litt for ofte og alt for mye.

Det å åpne dørene på vidt gap var litt drøyt. Det hadde klart seg med 20-30 cm åpning en gang i blandt. Bare for å få inn litt luft.

 

Når det gjelder høytalere så har jeg sagt NEI til monster høytalere fra første stund. Hva er vitsen med senen da. :roll: Jeg hadde med meg normale høytalere og det hadde resten av crewet også. Og vi klarte å lage masse gøy lyd vi også. Uten å på DØD og liv overdøve alle i salen.

Jeg kommer til å jobbe med å forby slike høytalere. De er 10 ganger værre enn en dumt lite cola kjølebag.

Til neste år kommer jeg nok til å tillate strømbager og små skap. Vi kunne lett delt ut 2 amp til hver. Dere fikk ca 1.5 amp nå.

Men strøm paddene burde bare blitt delt ut bedre og tidligere. Men levrandøren sviktet oss. :thumbdown:

Det var mye som ble lovd oss men ikke ble levert.

 

Vi hadde MASSE planer men for liten tid og for lite folk. Men det var første gangen. TG tok MANGE år før de ble til med hva der er nå. Men vi har lært MASSE i år om hvordan IKKE å gjøre det.

Eks så har vi vurdert andre planer for bord enn paller ol. Ta alt for lang tid.

 

Persolig har jeg ikke vært borti mer stabilt nettverk. Hørte ikke så mange mange klager der. DERE BRUKTE IKKE NOK AV NETTVERKET!! Det var tider tec net lurte på og det var liv i dere der ute. :thumbup:

 

 

Om det er noe dere vil klage på eks strøm og nettverk f.eks. Så sleng det i bordet eller PM meg. Vi kommer til å ta det opp og forbedre alt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...