Gå til innhold

HW-Lan 06: HW-Lan. hva synes folk ?


eiliv90

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

som en av de som har sittet mest i infodesken kan jeg beklage at folk synes vi er lite oppdatert, jeg synes personlig at vi kunne ha gjort en bedre jobb på noen områder. Angående det at vi er lite oppdatert har jeg en grunn til, kommunikasjonen mellom andre crew og info har vært dårlig, det må jeg innrømme. Men vi prøver så godt vi kan, og vi forbedrer oss litt etter ltt.

 

må dessuten rette en takk til alle som har hatt tolmodighet med oss, selv om vi har vært trege, trøtte og hatt litt småfrynsete nerver. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet til infodesken r først og fremst at de ikke får noen info fra andre før det er for sent. Derfor må de bruke en del tid på å få tak i folk som faktisk kan svare på ting... Dette bør gå bedre den siste halvdelen av LAN-et, for nå er elementære ting på plass, og de har blitt varme i trøya :)

Lenke til kommentar

Det er ganske så dødt.

Hadde vært bedre å hatt det til neste uke når resten av landet har ferie, da jeg tror flertallet jobber nå^^

 

Jeg tok meg fri fra arbeid Fredag, og drop Torsdag, helt på impuls, ned fra Trøndelag med fly.

Gøy å treffe folk, men det skulle vært litt mere folk.

Alt for mange tomme plasser. Alt for lite pron. ( :p )

Lenke til kommentar
Vel, dette er jo hw.no sitt første lan og jeg er sikker på at ikke TG sitt første gikk helt uproblematisk for seg ;)

7009532[/snapback]

En gang må vi jo starte, og vi vil jo følgelig vurdere etterhvert og etter LANet for å avklare hva som gikk bra og hva som ikke gikk fullt så bra. Men mer info kommer nok om det etterhvert :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Slutt og whine om at TG er bedre. de er nok kansje bedre, men de har gjort dette rundt 15-16 ganger og har godt innarbeidede rutiner. For oss er det første gang, og vi lærer hele tiden noe nytt, og nye uforutsette ting skjer hele tiden. Gi oss 15-16 ganger med hw-lan og vi vil være minst like bra som TG... Dessuten handler det ikke om og være bedre enn TG og utkonkurrere TG, det er ikke poenget, vi skal være et supplement til TG. Norge har plass til flere store lan...

Lenke til kommentar

Jeg synes det har vært bra sålangt. Selvsagt er ikke alt perfekt, det hadde neppe noen forventet for et førstegangsarrangement. Det tekniske (nett og strøm) har knapt vært nede, og det er kanskje det viktigste. Det mangler litt på informasjonen, det er alltid det som ender som nedprioritert på arrangementer merkelig nok.

Det eneste jeg egentlig er misfornøyd med er tilgangen på kaldt drikkevann, en vannstand ala det rødekors har på noen festivaler hadde vært veldig fint.

 

All honnør, heder og ære til crewet som har lagt ned en megajobb, tenker mange av de kommer til å sove en uke i strekk når det hele er over. Mange utslitte personer der ;)

Lenke til kommentar
Ja, akkurat vann, do og dusj kunne vært bedre etter min mening. Det er en hangar så det ble vel ikke prioritert høyt da den ble bygget.

7018362[/snapback]

"Aaah, vent med å ta av da, må bare pisse først!.."

*løpe til dass med gullkraner osv, ta av seg sko og ha på plastposer på beina*

"Sånn, nå venter vi bare på han som dusjer i Steamdusjen borti der.."

 

Men dusjene, det rommet der man kler av/på, det er ganske så ekle greier.. :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...