Christian86 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har en 200Gb sata som ikke fungerer skikkelig: på HTPC får jeg blåskjerm og beskjed om feil på disk, kjør Chdsk på ekstern sata drive så kommer den med rødt skilt med hvit strek i og beskjeden "ikke inialisert". noen som kan svare på hva dette kan bety? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Antaglevis har windowsen din tryna... min gjore det på jobb da jeg innstalerte en skanner.... fikk blåskjerm og harddisken stoppa i lastinga av windows... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Antaglevis har windowsen din tryna... min gjore det på jobb da jeg innstalerte en skanner.... fikk blåskjerm og harddisken stoppa i lastinga av windows... 7009176[/snapback] igjen; dette skjer selv i eksternt kabinett. Disken vil ikke fungere i det hele tatt. Windows får den ikke opp, og disken vises som "kan ikke initialiseres" (hvordan det nå stod) og under innstallasjon av MCE så får jeg blåskjerm med denne disken Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Du kan prøve PowerMax diagnostic. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå