McKjekk Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 veit ikke om detta er et vanlig problem hos folk med trådløst nett, men hos meg henger onlinespill seg hele tiden(bare for noen sekunder av gangen da men)! hender det avslutter spillet og og får feilmeldingen: error message: noerror, eller et aller anna tull som det. er det no muligheter for å fikse dette problemet? sitter omtrent oppå routern så er nok ikke avstanden som er problemet.. hjelp Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 http://support.yorktech.com/wireless/Windo...o-check-WZC.htm Prøv å stopp wzc. Fungerer det, så stopp og disable tjenesten. Lenke til kommentar
McKjekk Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 trur det løste det problemet jeg hadde, men hva gjør det for noe? spillet går ikke glatt lengre og det til tross for høy fps skjønner ingen ting Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det slår av windows kontrollen som sjekker om den kan kontrollere trådløsforbindelsen. Når denne sjekken foregår, så får du avbrudd på ca 1000ms... Det er derfor bedre å slå den av og bruke den softwaren som kommer med kortet ditt. Å slå av wzc skal ikke ha noe innvirkning på normalpingen din, så jeg vet ikke helt hva som forårsaker de andre problemene. Sjekk at du ikke har noe nedlasting eller annet igang på nettet. Lenke til kommentar
McKjekk Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 men en ting her.. windows blir tydeligvis ganske furt når jeg slår den kontrollen av, plutselig så funker ikke internett lengre. veit ikke om det ligger no installert "software" på pc'n. nettverkskortet er intergert i pc'n. kanskje det var lagt inn fra før :S Lenke til kommentar
McKjekk Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 er det mulig å gjøre noe som helst for å få en slutt på problemet? finns det programmer som kan brukes i steden for wzc? som gjør at man slipper å skjekke forbindelsen hele tida Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 har samme problemet, prøvd flere trådløse rutere. spiller Couner Strike Source, og det blir et lite "lagg" med periodiske mellomrom, velger å kalle det "rytmisk lagg" hvis noen har løsninger på dette problemet så er hjelpen velkommen! skal prøve å disable den tjeneste når jeg kommer hjem, men hvis den er essensiell for i det hele tatt og ha nett er det vel lite hensiktsmessig Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Jeg har akkurat det samme dritet Faar loss "rytmisk" som du kaller det naar jeg spiller cs 1.6. Bildet fryser i 1-2 sekunder så er alt bra igjen. Laggen kommer... "rytmisk" Endret 6. oktober 2006 av chris10an Lenke til kommentar
killabie Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 prøvd med å åpne portene til Steam kontoen i routern da?? Slett med det selv, men etter å ha åpnet det som skulle åpnes til steam i routern ligger jeg med lav ping å null lagg. Å det å disable eller sette på auto WZC skal ikke ha noe å si for Windows være måte. Iallefall ikke her hos meg. Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) prøvd med å åpne portene til Steam kontoen i routern da??Slett med det selv, men etter å ha åpnet det som skulle åpnes til steam i routern ligger jeg med lav ping å null lagg. Å det å disable eller sette på auto WZC skal ikke ha noe å si for Windows være måte. Iallefall ikke her hos meg. 7014231[/snapback] hvordan finner jeg ut hvilke porter steam bruker da? står her http://support.steampowered.com/cgi-bin/st..._faqid=11#ports her er en link for instillinger av port forward for steam på drøssevis av rutere http://www.portforward.com/english/applica...lfLifeindex.htm Endret 6. oktober 2006 av intox_neb Lenke til kommentar
McKjekk Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2006 hvis folk fortsatt har problemer med dette har jeg følgende tips som funket for meg: bruker HomeNet Manager (ikke nødvendig trur jeg) Endret krypteringen på det trådløse nettet fra WPA til WEP. Sluttet å søke etter nye nettverk hele tiden for meg da ER SÅ DEILIG! Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Ja jeg er blant dem som sliter med det Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 hvis folk fortsatt har problemer med dette har jeg følgende tips som funket for meg: bruker HomeNet Manager (ikke nødvendig trur jeg) Endret krypteringen på det trådløse nettet fra WPA til WEP. Sluttet å søke etter nye nettverk hele tiden for meg da ER SÅ DEILIG! 7034704[/snapback] Heh, har stikk motsatt tips. Skiftet fra WEP til WPA kryptering, da forsvant det rytmiske lagget! (disablet den zero tjenesten også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå