Gunn@r Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 vet noen hva exe-fila te windows bilde- og faksbehandling heter??!! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser ut frå oppgåvebehandlinga ut som den heiter PictureViewer.exe. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Ser ut frå oppgåvebehandlinga ut som den heiter PictureViewer.exe. 7009056[/snapback] finner ingen fil på min PC som heter PictureViewer.exe Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Nei, for det er ikke riktig. Og det er heller ingen .exe fil. http://ask-leo.com/what_if_i_want_windows_...fax_viewer.html Endret 5. oktober 2006 av hårek Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2006 Nei, for det er ikke riktig. Og det er heller ingen .exe fil.http://ask-leo.com/what_if_i_want_windows_...fax_viewer.html 7009794[/snapback] TAKK Akkurat svaret æ var på utkikk etter ...eller hadde jo helst ønsket at svaret var at det var ei exe-fil men men... Lenke til kommentar
baretull Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Dette spørsmålet kommer opp stadig, så jeg legger til en liten ting jeg fant ut her. Hvis du ønsker å henvise til en enkelt fil istedenfor den lange strengen i linken over, gjør følgende: - Lag en ny txt-fil som heter f.eks Preview.bat (viktig at du endrer den fra en .txt-fil til en .bat-fil, kan hende du må fjerne krysset i "Skjul filetternavn for kjente filtyper" i Mappealternativer i Windows Explorer for å få til dette) - Rediger fila og legg inn "rundll32.exe C:\WINDOWS\System32\shimgvw.dll,ImageView_Fullscreen %1", lagre og lukk fila - Når du skal velge hvilket program du vil bruke går du til mappa du lagret Preview.bat og velger den. (I noen tilfeller kan man ikke se .bat-filer, da kan man bare skrive inn hele navnet på fila) Jeg browser noen ganger på TIF-bilder på nettet, hvor filetternavnet er borte (filene heter bare "displaytif."), da måtte jeg legge til en setting for slike filer som henviser til .bat-fila, funker som bare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå