stiiig Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har nettopp fått min splitter nye stasjonære HP Pavillion maskin tilbake fra reperasjon. Hovedkort ble skiftet. Jeg tester ytelsen på usb 2.0 med å kopiere en 700 mb videofil fra ekstern hd inn på pcen. Det tar 46 sekunder. Jeg synes resultatet blir rart når jeg sammenlikner med resultatet jeg får på en ett år gammel medion maskin, der kopieres filen på 26 sekunder. Er det noe galt eller er det rett og slett bare variasjon? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Tror ikke dette er et USB 2.0 vs USB 1.1 problem, fallet ned til USB 1.1 vil tilsi nesten 5 til 8 minutter med kopiering. Det kan bero på hvor mye annet maskinen din gjør, om filen på den eksterne harddisken er veldig fragmentert og en rekke andre årsaker. Endret 5. oktober 2006 av Ulkesh Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Vel, Medion maskinen laster ned torrenter og har et par brukere logget på + den er sikkert infisert av litt spyware. Hp maskinen er helt fersk. Altså har hatt formatering og har rukket å installere firefox og Nod32 + det bare er en bruker. Bruker samme harddisk og fil til å kjøre testen på begge pc'er. Får kanskje satse på at det er litt naturlig variasjon og ingenting annet. Takk for svar Ulkesh!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå