mbe054 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Hjelp lydkortet som jeg har kommer det ut russe lyder når jeg spiller lyd hvorfor har ikke gjort det før. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kunne kanskje hjulpet deg hvis jeg hadde den fjerneste anelse om hva "russe lyder" er... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Stenges grunnet: 1. Dårlig emnefelt. Store bokstaver er til for å brukes i starten av setninger, ikke i hele setninger. Det blir ansett som "skriking" og er plagsomt for de som leser. 2. Feilposting. Tråden burde vært postet i Lydkort og PC-høyttalere 3. Dobbeltråd. Det er unødvendig å lage flere tråder om det samme spørsmålet. 4. Dårlig førsteinnlegg. Forklarer ikke problemstillingen skikkelig. Hvordan lyder dette "russe" og hva er det? Prøv å opprett en ny tråd på riktig plass, gi skikkelig informasjon i første innlegg, ha en skikkelig emnetittel osv. Med andre ord gjør det litt skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg